• A-
    A+

Федорченко Антоніна Юріївна

Номінація
Біологія
Місце роботи
Чернігівський обласний педагогічний ліцей для обдарованої сільської молоді Чернігівської обласної ради
Посада
Вчитель біології, екології, предмета «Захист Вітчизни»
Освіта
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2011 рік
Самоосвіта
Курси підвищення кваліфікації в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, 2016 рік;
участь у тренінгу «Організація системи надання комплексних послуг з питань ІПСШ представникам уразливих щодо інфікування ВІЛ/ІПСШ груп населення», 2016 рік;
участь у Всеукраїнському конкурсі серед педагогів «Сталий розвиток – наш вибір» (Програма розвитку ООН в Україні), 2016 рік;
участь у першому тренінгу програми «SPARE ENERGY HUB» у рамках шкільного проекту зі збереження ресурсів та енергії, за підтримки Норвезького товариства охорони природи, 2016 рік;
участь у серії вебінарів Інтерактивної школи творчого вчителя, 2016 рік;
участь у форумі «Кліматична освіта 2016» та тренінгу з використання посібника «Граючи, змінимо світ», 2016 рік;
участь у другому тренінгу програми «SPARE ENERGY HUB» за результатами впровадження кліматичної освіти в навчально-виховний процес освітніх закладів, 2016 рік;
участь у Світовому форумі за демократію, м. Страсбург, Франція. 2016 рік;
курси підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури і предмета «Захист Вітчизни» в Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, 2015 рік;
участь у семінарі «Профілактичні програми з попередження онкологічних захворювань у жінок як компонент Національної Програми з Репродуктивного Здоров'я та Планування Сім'ї», 2015 рік;
навчання з методики викладання тренінгового курсу для молоді «Захисти себе від ВІЛ» за програмою «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу», 2013 рік
Педагогічний стаж
9 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст другої категорії
Звання
-
Педагогічне кредо
Давайте будемо реалістами і зробимо неможливе!


Технології, методи та форми, що використовуються в навчально-виховному процесі

Словесні методи: бесіда, лекція; наочні методи: ілюстрація, демонстрація; практичні методи: досліди, вправи, лабораторні та практичні роботи, есе, реферати та доповіді учнів, навчально-пошукова робота.

Використання на уроках інноваційних технологій – презентацій (як учнівських, так і власних), відеофільмів, застосування тренінгової форми роботи,  інтерактивних технологій (ігор, моделювання ситуацій, форум-театру тощо)

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Життя іде і все без коректур… У вчителів, як і в Ліни Костенко – на коректури просто не вистачає часу. Рік за роком проходять непомітно, перегортаючи сторінку за сторінкою навчальні дні, стираючи грані між професійним та особистим. Мабуть, жоден учитель не уявляє своє життя без щоденної підготовки до занять, педагогічних рад, колегій, академій, які захоплюють у вир щоденних клопотів і несуть далеко за межі шкільних коридорів в особистий світ.

Наше життя наповнене подіями, майже щодня – новими зустрічами. Інколи такі зустрічі залишаються знаковими на все життя, деякі з них – лише миттєвості. Протягом навчання в школі, училищі, університеті учні зустрічають багато педагогів, та не кожного з них можна по праву назвати вчителем. Тією людиною, яка створює власний образ дитини, а не нав’язує канони. Людиною, яка готова подати руку допомоги і провести дитину в незнаний світ формул, правил та теорем. Знайти той вогник, який є в душі кожного учня і дати можливість розгорітися йому вогнем творчого пошуку, безупинної енергії, прагненням осягати все нові вершини. Звісно, щоб стати таким учителем, мало здобути освіту в педагогічному виші. Будь-який університет «випускає» педагога, а життєве сито відбирає справжніх учителів.

У своїй професійній діяльності я керуюся словами Януша Корчака: «Ви говорите: «Діти нас стомлюють». Ви праві. І пояснюєте: «Треба опускатися до їх понять». Опускатися, нахилятися, згинатися, стискатися. Помиляєтеся! Не від цього ми втомлюємося. А тому, що треба підніматися до їхніх почуттів. Підніматися, ставати навшпиньки, тягнутися. Щоб не образити». Намагаюся бачити й поважати особистість кожного учня. Прагну навчити їх мислити, висловлювати свою думку, адже вважаю, що немає хибних суджень. Є різні бачення однієї ситуації. Можливо, їм деколи дошкуляють постійні запитання «Чому?», «Для чого?», «А якби…», але водночас вони дозволяють зробити учням хоча б маленькі, та все ж відкриття. А для мене, як для вчителя, справжнім досягненням є те, що учні можуть навчати дорослих. Інколи інноваційних підходів, інколи своїми висновками спонукають до пошуку інформації, часто – нових, нестандартних способів вирішення завдань. Тож, вважаю, що особистість учителя формується протягом усієї професійної діяльності. А одним з  найбільш вагомих чинників її формування є учні, які вимагають крокувати в ногу з часом й адекватно реагувати на вимоги часу

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux