• A-
    A+

Як розвивати будівельні професії, враховуючи потреби ринку праці, — МОН провело фахову дискусію

Опубліковано 18 липня 2024 року о 19:20
EdUP
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
EdUP
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
EdUP
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
EdUP
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
EdUP
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
EdUP
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
EdUP
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
EdUP
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України
Попередній слайд
Наступний слайд
EdUP

Міністерство освіти і науки України спільно з проєктом EdUP провели фахову дискусію «Перспективи розвитку професії монтажник систем утеплення будівель». Під час зустрічі обговорили питання оновлення професії монтажника систем утеплення будівель та суміжних професій з огляду на потреби ринку праці.

У дискусії взяли участь представники директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України, галузевого бізнесу, керівники професійних об’єднань та закладів П(ПТ)О-учасників Проєкту, а також експерти EdUP.

За результатами фахової дискусії було сформульовано такі висновки та рекомендації:

📌 Провести робочу зустріч за участю представників бізнесу, органів державної влади, закладів П(ПТ)О для визначення трудових функцій з професії (професій), аналізу інших професій, дотичних до монтажника систем утеплення будівель, для можливої інтеграції або об’єднання професій.

📌 Під час розроблення професійних стандартів до професій враховувати таке:

  • необхідність зіставлення розрядів та кваліфікацій відповідно до вимог ЄС;
  • звернути увагу на трудові функції, що критично необхідні для професії, зокрема такі, що пов’язані з риштуванням, штукатуренням, гідроізоляцією;
  • вимоги безпеки, зокрема «дитячу безпеку», стійкість до ударної хвилі;
  • системний характер професійної сфери — імплементувати цей принцип в освітній процес під час підготовки фахівців. 

📌 Сприяти долученню здобувачів освіти та випускників закладів профтехосвіти, які навчаються за професією, до комунікаційних платформ роботодавців.

📌 Докладати спільних зусиль для створення та підсилення інфраструктури закладів профтехосвіти, зокрема, співфінансувати створення навчально-практичних центрів, майданчиків для відпрацювання практичних навичок за професією.

📌 Проводити просвітницькі заходи, щоб підвищити обізнаність людей стосовно енергоефективності, підвищувати рівень культури використання енергоресурсів.

📌 Підвищувати привабливість професії та якості навчання майбутніх фахівців за участю бізнесу.

📌 Вивчати міжнародний досвід розвитку професії, здійснювати обмін досвідом між роботодавцями та виробниками продукції, проводити професійні зустрічі за участю представників бізнесу, дотичних до професії.

Нагадаємо, що стартувала вступна кампанія до профтехів.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux