Всеукраїнський семінар «Естетичне виховання учнівської молоді: педагогічні та мистецькі виміри»
Наприкінці березня у Кіровоградському обласному навчально-виховному комплексі (гімназія-інтернат-школа мистецтв) відбувся Всеукраїнський семінар «Естетичне виховання учнівської молоді: педагогічні та мистецькі виміри». Семінар був організований Інститутом модернізації змісту освіти МОН України, Інститутом проблем виховання НАПН України.
Керівники хореографічних колективів областей України мали змогу презентувати власний досвід роботи та здобути нові знання щодо впровадження інноваційних форм роботи у неформальній та інформальній освіті дітей. Формат семінару – це одна з форм популяризації хореографічного мистецтва та нових форм організації навчально-виховного процесу.
Пленарне засідання відкрив Анатолій Коротков, директор Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат-школа мистецтв), художній керівник народного хореографічного ансамблю «Пролісок». До слова, під час семінару відбулось знайомство з матеріально-технічною базою школи мистецтв. «Це школа майбутнього. Все тут створено для освіти справжньої Особистості», - зазначила Леся Корецька, начальник відділу неформальної та інформальної освіти дітей ІМЗО. Вона виступила з темою «Особистісно-орієнтовна специфіка навчально-виховного процесу дитячих художніх колективів в сучасних умовах».
Аліса Тараканова, методист вищої категорії сектору мистецтв та ремесел ІМЗО, розкрила питання «Система хореографічної освіти та її значення у становленні загальної культури підростаючого покоління».
Під час семінару проведено творчу зустріч з майстрами мистецтв Кіровоградщини «Виховання цілісної особистості через зміст художньо-естетичного виховання».
Для учасників було організовано майстер-класи з хореографічних дисциплін, де продемонстровано нові форми роботи з дитячими колективами. Формат семінару також передбачав презентацію танцювальних колективів шкільних та позашкільних навчальних закладів міста Кіровограда: «Здійснення внутрішньої інтеграції через діалог танцювальн??х мов різних народів, видів і жанрів хореографічного мистецтва». У ній взяли участь понад 15 дитячих художніх колективів.
Учасники заходу обговорили питання підготовки майбутнього педагога дитячого хореографічного колективу; використання хореографічного репертуару як засобу педагогічної дії в національно-патріотичному вихованні дітей; проблеми художньо-естетичного виховання в умовах соціокультурних змін тощо.
За інформацією Інституту модернізації змісту освіти