У Києві відбулася всеукраїнська конференція з тьюторства

«Безліч змін, які відбуваються у світі, зокрема, в свідомості, принципах та звичках людей, віддзеркалюються й на освіті, розширюючи класичний принцип групового навчання індивідуальним підходом до кожного учня, засобом реалізації якого є тьюторство», – з цих слів 8 лютого 2017 року стартувала у Київському міському Будинку вчителя перша Всеукраїнська науково-практична конференція «Тьюторство як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті».
Сергій Ветров, модератор заходу, президент Тьюторської асоціації України, детально розповів присутнім про філософію та зміст тьюторства – досить нового для нашої країни явища, що почало поширюватися в освітніх колах України 2006 року.
Зокрема, за ініціативи Тьюторської асоціації України, підтримки Міністерства освіти і науки України та ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» в загальноосвітніх навчальних закладів України розпочато експеримент «Тьюторство як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті».
Застосування тьюторства викликано об'єктивною потребою переходу до індивідуально орієнтованої системи навчання. Це робота не з колективом учнів, а передусім – із індивідом. Успішне проведення експерименту та подальше впровадження тьюторства дасть змогу розвинути в дитині такі якості як вміння працювати у великих та малих групах, комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, здатність приймати рішення, рефлективність та адаптивність. А вчитель, який фактично керує навчанням і виступає головним джерелом знань, зможе безболісно адаптуватися до сучасних потреб дітей. У цьому переконані автори проекту.
Дуже важливо, що під час конференції можливість висловити свої думки з приводу гуманної педагогіки та впровадження тьюторства мали студенти. Саме вони будуть формувати майбутнє, у якому їм жити. Закінчився захід перформансом у «тьюторскому стилі», прийняттям підсумкових документів конференції та врученням сертифікатів.