• A-
    A+

У Черкаському національному університеті відбувся «Інженерний тиждень 2025»

Опубліковано 09 квітня 2025 року о 12:40
У Черкаському національному університеті відбувся «Інженерний тиждень 2025»
Автор фото – ЧНУ ім.Богдана Хмельницького
У Черкаському національному університеті відбувся «Інженерний тиждень 2025»
Автор фото – ЧНУ ім.Богдана Хмельницького
Попередній слайд
Наступний слайд
ЧНУ ім.Богдана Хмельницького

За інформацією Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

З нагоди проведення всеукраїнських квітневих європейських STEM-подій, зокрема фестивалю «STEM-весна» та «Інженерного тижня» кафедра дошкільної освіти Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького з 31 березня по 4 квітня 2025 року традиційно долучилася до організації та реалізації щорічного «Інженерного тижня».

Тема заходу, який об’єднав студентів різних курсів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» та став прикладом поєднання інженерного мислення, креативності й педагогічних інновацій, «Адаптація та протистояння».

«Інженерний тиждень» в Україні організовано за ініціативи громадської організації «Про.Про.Лаб» у межах меморандуму про співпрацю з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» за підтримки Nova Ukraine. Усі зареєстровані учасники отримали доступ до спеціального кейсу методичних матеріалів, до якого увійшли інженерні завдання, сценарії проведення тематичних занять та методичні рекомендації. Завдання розроблено з урахуванням різних вікових груп, а більшість з них адаптовано для використання здобувачами освіти з особливими освітніми потребами.

Протягом п’яти днів студенти спеціальності 012 «Дошкільна освіта» демонстрували інженерне мислення, креативність та здатність до інтеграції наукових знань у педагогічну практику. Під час проведення заходу майбутні педагоги занурилися у світ інженерії через практичні завдання та творчі експерименти. Вони створювали архітектурні споруди з підручних матеріалів, досліджували властивості паперу в креативному письмі, моделювали механічну руку, вивчали основи електроніки, проводили фізичні та хімічні досліди, а також працювали з замкненими електричними колами, вивчали властивості матеріалів, спостерігали за процесом газоутворення та демонстрували принципи конвекції.

Практична діяльність охоплювала як індивідуальні, так і колективні проєкти, що поєднували елементи інженерії, фізики та хімії. Студенти створювали моделі транспортних засобів із харчових продуктів, досліджували поведінку мильних бульбашок, тестували різні види матеріалів на міцність та гнучкість. Усі завдання сприяли розвитку креативного, аналітичного та проєктного мислення, а також формували готовність до педагогічної діяльності з використанням STEM-інструментарію.

Проведення «Інженерного тижня» стало яскравим прикладом інтеграції інженерних завдань у систему підготовки майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти, сприяючи формуванню їхньої професійної компетентності у сфері STEM-освіти. Завдяки участі в інженерних активностях здобувачі вищої освіти не лише збагатили свої знання, а й навчилися ефективно трансформувати складні технічні поняття у доступні й захопливі форми навчання для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, що надзвичайно важливо для формування у молодого покоління інтересу до науки, техніки та дослідницької діяльності.

Усі учасники заходу отримали сертифікати, які підтверджують їхню активну участь у всеукраїнському «Інженерному тижні — 2025».

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux