У ЧДУ ім. Петра Могили завершився конкурс бізнес-проектів

Протягом двох місяців студенти ЧДУ ім. Петра Могили та школярі Миколаївської області розробляли ідеї бізнес-проектів. Ділову гру «Business Opportunities» факультет економічних наук організував вдруге. Її мета – створення умов для співробітництва школярів, студентів, викладачів та представників бізнесу. За словами організаторів, бізнес-гра формує у школярів і студентів почуття відповідальності та мотивацію, а елемент конкуренції сприяє розвитку навичок роботи в колективі та встановленню співробітництва.
Шкільні та студентські команди консультували різні групи експертів. Першу – студенти стар??их курсів та викладачі університету, другу – директори підприємств Миколаєва.
Гра відбувалася у кілька етапів: реєстрації, розробки проекту та його презентації, представлення бізнес-ідеї перед журі. У фіналі між собою змагалися п’ять шкільних та п’ять студентських команд.
Серед шкільних ідей, представлених у фіналі, створення сміттєпереробного підприємства, виробництво екологічного одноразового посуду, відкриття школи творчості для дітей з особливими потребами тощо.
Студентський фінал відбувся у День Кар’єри ЧДУ ім. Петра Могили, 5 квітня. Організатор ділової гри керівник центру соціально-психологічної підтримки, професійного розвитку та працевлаштування ЧДУ ім. Петра Могили Ганна Демірполат зазначила: «Члени журі, тобто підприємці Миколаєва, зізналися, що більшість ідей, представлених у грі є перспективними бізнес-проектами. Серед журі були й такі бізнесмени, які готові профінансувати їх реалізацію».
За головний приз змагалися ідеї створення дитячого міста, випікання хлібу, благоустрою пляжу, а також арт-переробки сміття. А перемогу та грошовий приз здобула команда факультету комп’ютерних наук, яка розробила проект мобільного додатку туристичного Миколаєва.
За інформацією ЧДУ ім. Петра Могили