Скорочення цифрового розриву – забезпечення неперервного навчально-виховного процесу

Протягом січня - лютого 2016 року в загальноосвітніх навчальних закладах України відбулися навчальні тренінги з використання хмарних сервісів Office 365 для організації роботи з учнями під час карантину.
У рамках Всеукраїнського проекту «Хмарні сервіси в освіті» керівник проекту Світлана Литвинова, завідувачка відділу відкритого навчального середовища НАПН України, спільно з співробітниками сектору цифрової грамотності відділу неформальної та інформальної освіти для дорослих Інституту модернізації змісту освіти МОН України підняли питання про необхідність активного використання у навчально-виховному процесі сервісу OneNote Classroom, за допомогою якого можна створити умови не тільки для побудови траєкторії персоналізованого навчання учня, а й забезпечити неперервний навчально-виховний процес під час карантину.
Навчальні тренінги для вчителів-предметників і керівників навчальних закладів відбулися в гімназії № 7 м. Одеси, Городищенському економічному ліцеї Городищенської районної ради Черкаської області, Пальмірській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Залотоніської районної ради Черкаської області. Всього навчанням було охоплено понад 120 педагогів.
Відповідно до програми тренінгу вчителі підвищили компетентність щодо електронної співпраці, організації електронного співробітництва, комунікації он-лайн. Вчитель-експерт з ІКТ Іван Стромило, вчитель СШ № 35 м. Вінниці, продемонстрував проведення опитування учнів за допомогою QR-кодів.
За інформацією Державної наукової установи МОН «Інститут модернізації змісту освіти»