Проект «Фінська Підтримка реформи української школи" оголошує конкурс на посаду офіс-менеджера
Проект «Фінська підтримка реформи української школи" прагне залучити до роботи кваліфікованого офіс-менеджера на повний робочий день.
Обов'язки та завдання (але не обмежуються ними):
• забезпечення безперебійної роботи офісу проекту;
• координація зустрічей та поїздок;
• прийом відвідувачів та відповіді на різноманітні запити;
• переклад, коли це необхідно;
• підготовка різних документів для зустрічей, закупівель тощо.
• ведення документообігу проекту.
Вимоги:
• відповідний університетський ступінь;
• принаймні 5 років досвіду роботи на аналогічних посадах;
• досвід роботи з міжнародними організаціями;
• відмінне володіння англійською та українською мовами, знання фінської або шведської є перевагою;
• готовність до підвищення кваліфікації, коли це необхідно.
Офіс розташований у центрі Києва.
Своє резюме англійською мовою разом з супровідним листом потрібно надсилати на електронну пошту пана Арто Ваохтокарі ([email protected]).
За додатковою інформацією звертатися на електронну скриньку менеджера програми Романа Шияна ([email protected]), а також головного технічного радника Арто Ваохтокарі ([email protected]).
Дедлайн – 17 жовтня 2018 р.
Довідково:
Проект "Фінська підтримка реформи української школи" - це програма розвитку, фінансована Фінляндією. Вона активно працює для підготовки до вищого навчального закладу, просуванні освіти, нових навчальних матеріалів та електронних порталів у сфері освіти. Тривалість програми становить чотири роки.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Finland’ Support to Ukrainian School Reform is a development program funded by Finland. We are active in teacher in-service and pre-service training, education promotion, new learning materials and electronic portals in the Education sector. The duration of the Program is four years.
We are currently looking to employ a qualified and reputable Office Manager on a full-time contract in our Program Office in the central Kyiv.
The responsibilities and tasks include but are not limited to:
- ensuring that the Project Office runs smoothly
- coordinating meetings and travel arrangements
- welcoming visitors and answering to various enquiries
- interpreting and translating when needed
- preparing different documentation for meetings, procurement, etc.
- taking care of the documentation of the Project.
Desired qualifications:
- applicable university degree
- at least five years’ experience in similar positions
- experience in working with international organizations
- excellent command of English and Ukrainian, knowledge of Finnish or Swedish is an asset
- willingness to upskill when required.
Enquiries will be answered via e-mail by National Program Manager Roman Shyyan ([email protected]) and Chief Technical Advisor Arto Vaahtokari ([email protected]).
Suitable and qualified candidates are requested to send their CV along with a cover letter, in English via email to Mr. Arto Vaahtokari ([email protected]). Deadline for receiving applications is 17 October 2018. Only shortlisted candidates will be contacted.