Представники дошкільної освіти обговорили, як краще впроваджувати соціальну та фінансову освіту в дитсадках

Щоб підвищити професійну компетентність педпрацівників дошкільної освіти щодо соціальної і фінансової освіти дітей від 3 до 6 років, 29 березня було проведено Міжнародний науково-практичний семінар за темою «Шляхи оптимізації взаємодії педагогів дошкільних навчальних закладів і батьків вихованців у реалізації проекту «Aflatot».
Захід відбувся у межах Меморандуму про співпрацю у сфері дошкільної освіти між МОН та Міжнародною фундацією «Aflatoun International» (Королівство Нідерланди).
У семінарі взяли участь координатор програми «Aflatot» та регіональний керівник програми «Aflatoun» у Європі Сесіль Дойен і регіональні координатори в Україні. Загалом до проекту залучено 81 дошкільний навчальний заклад з 16 областей України.
Начальник відділу дошкільної освіти МОН Тамара Панасюк урочисто відкрила захід. Вона зазначила, що для щасливого майбутнього кожна країна має формувати передумов для фінансово-економічної і соціальної освіти, оволодіння людиною вже з дошкільного віку необхідними знаннями і практичними вміннями.
Сесиль Дуайен розповіла про досвід дитсадків щодо соціальної і фінансової освіти дітей у Нідерландах та інших країнах Європи.
Про підсумки попереднього моніторингу щодо готовності дошкільних навчальних закладів до впровадження проекту «Aflatot» розповіла головний спеціаліст відділу дошкільної освіти МОН України Олена Швачова.
Педагоги активно брали участь у практичному модулі семінару: Пазл-технології з елементами квесту «Пізнавальні іскринки з «Афлатунової скриньки» (провела Ванда Харламова, директор дитячого садка м. Вінниці); «Колесо ідей» – вироблення рекомендацій щодо взаємодії педагогів з родинами за розділами проекту (провели педагоги дошкільних навчальних закладів міста Києва).
У межах семінару Сесиль Дуайен також відвідала ДНЗ №736 міста Києва, побувавши на занятті для дітей старшого дошкільного віку «Природа навколо нас» та грі-стратегії «Створюємо наш мінімаркет». Гість відзначила творчий підхід і високий рівень активності педагогів у впровадженні програми соціальної і фінансової грамоти у дитячих садках України.
Під час семінару було організовано виставку дидактичних посібників та інших матеріалів з досвіду роботи дитячих садків Вінниці.