Перспективи розвитку методичної роботи на Закарпатті

25 червня 2015 року у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний методичний семінар завідувачів районних/міських відділів/управлінь освіти «Аналіз роботи районних/міських методкабінетів за 2014/2015 навчальний рік».
Розпочала роботу заходу Тетяна Палько, директор Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, яка запропонувала провести звітування у формі полілогу, розповівши про досягнення, новинки, здобутки, творчі надбання та перспективи у роботі методкабінетів та педагогічної громади району та міста.
Директор ЗІППО наголосила, що серпневі конференції освітян краю цьогоріч відбуватимуться в кілька етапів: 11, 13, 17,19 серпня. Вона звернула увагу на роботу з керівними кадрами і запропонувала започаткувати на курсах підвищення кваліфікації майстер-класи з навчання проведення педагогічних рад, залучивши директорів-учасників Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» у номінації «Директор школи».
Іван Лазар, завідувач кабінету координаційно-методичної діяльності ЗІППО, наголосив, що лише тісна співпраця методичних кабінетів із загальноосвітніми навчальними закладами дасть вагомі результати у подальшому. Він звернув увагу присутніх на останні номери журналу «Освіта Закарпаття», акцентуючи на публікаціях, розміщених на шпальтах видання. Іван Лазар повідомив, що завідувачам методкабінетів потрібно активніше поширювати передовий педагогічний досвід, висвітлювати творчі доробки та новаторські ідеї, подаючи матеріали до редколегії журналу.
Учасники отримали CD «Підсумки Всеукраїнських учнівських олімпіад у Закарпатській області (2014/2015 н.р.)», де розміщені звіти, порівняльні таблиці, зроблено чіткий аналіз результатів.
Виступаючі ділилися думками щодо правильного планування роботи методкабінету (на навчальний чи календарний рік); планування організації підвищення фахової освіти та кваліфікації в районі; формування професійної культури; експертної оцінки якості освіти; вивчення апробації педагогічного досвіду; координації діяльності шкільних методичних кабінетів; інформаційно-видавничої діяльності тощо.
Підбиваючи підсумки роботи семінару, Тетяна Палько наголосила, що завідувачі методкабінетів повинні передбачити роботу з керівними кадрами, використовуючи веб-наради, тренінгові системи тощо.
За інформацією Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти