• A-
    A+

Педагоги Чернівецької області поділилися досвідом упровадження курсу «Культура добросусідства»

Опубліковано 23 березня 2017 року о 11:15
Педагоги Чернівецької області поділилися досвідом упровадження курсу «Культура добросусідства»
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України

Толерантність та прийняття чужої інакшості – якості, які потрібно виховувати з дитинства. Щоб забезпечити процес такого виховання, в дошкільних та загальноосвітніх закладах України запровадили новий навчальний курс – «Культура добросусідства».

22 березня на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти (ІППО) Чернівецької області відбувся семінар для педагогів базових дошкільних, загальноосвітніх закладів області, які впроваджують у практику роботи цей інтегрований курс.

Під час заходу учасники дізналися більше про шляхи формування толерантності як базової якості особистості через призму наступності дошкільної освіти, початкової та середньої школи. Також педагоги отримали знання, які допоможуть їм покращити фаховий рівень, сформувати нові комунікативні вміння та навчики.

Семінар складався з двох частин: теоретичної та практичної.

Під час першої частини викладач кафедри методики викладання суспільно-гуманітарних дисциплін ІППО Марія Мандрик-Мельничук виступила з доповіддю «Чинники культури добросусідства: сучасний вимір», під час якої акцентувала на тому, що толерантність – це не просто вимога часу, а риса, яка має бути в кожної цивілізованої людини.

Викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою ІППО Ірина Унгурян представила основні результати психолого-педагогічного спостереження щодо апробації курсу «Культура добросусідства» (2015-2016 н.р.), навівши статистичні дані щодо різних аспектів дослідження на базі дошкільних закладів та початкової школи. Особливу увагу науковець звернула на ті категорії, у яких Чернівецька область показала позитивні зрушення. Також Ірина Корнеліївна презентувала слухачам сайт «Культура добросусідства», створений методистами ІППО, та закликала педагогів приєднуватися до наповнення цього інформаційного ресурсу.

Наступним етапом семінару був практичний модуль, для якого учасники розділилися на три секції: педагоги дошкільних навчальних закладів, учителі початкових класів,  вчителі 5-9 класів.

Практична частина дала змогу учасникам детально дослідити інноваційність курсу «Культура добросусідства», поділитися власним досвідом упровадження нової дисципліни у своїх навчальних закладах. Педагоги брали участь у майстер-класах, презентували свої напрацювання, використовували інтерактивні методики для якомога кращої співпраці.

Завершився семінар SWOT-аналізом переваг та недоліків упровадження курсу «Культура добросусідства» та ухваленням методичних рекомендацій.

 

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux