• A-
    A+

Організація функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів

Опубліковано 24 березня 2016 року о 10:38
Організація функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України

23 березня 2016 року у Міністерстві освіти і науки України відбулася робоча нарада з питань функціонування інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів.

У нараді взяли участь представники Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України, департаментів (управлінь) освіти і науки Волинської, Київської, Полтавської та м. Києва, Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, директор СШ №15 м. Біла Церква Київської області Наталія Слободянюк, заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів ??? 141, 184 м. Києва.

Під час роботи наради обговорили такі питання: індивідуальні навчальні плани інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей; програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами; організаційні аспекти роботи асистента вчителя та його документація; оформлення шкільної документації інклюзивних класів загальноосвітніх навчальних закладів; співпраця органів управління освіти з органами охорони здоров'я, соціального захисту дітей з особливими освітніми потребами; оформлення угод про співпрацю педагогів та батьків щодо проведення корекційних - розвиткових занять з дітьми з особливими освітніми потребами; диференційований підхід щодо забезпечення архітектурної доступності та розумного пристосування в загальноосвітніх навчальних закладах Волинської області; презентації досвіду роботи асистентів вчителя, логопедів, психологів, соціальних педагогів в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва, Волинської, Київської та Полтавської областей.

За підсумками роботи наради прийнято рішення щодо необхідності розроблення проекту нового журналу роботи асистента вчителя в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів, методичних рекомендацій щодо заповнення шкільної документації та розроблення пам’ятки переліку документів для роботи в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів; професійного співробітництва в інклюзивному класі (вчитель, асистент вчителя, психолог, учитель-логопед, батьки); доступності навчального закладу для всіх дітей з порушеннями розвитку; потреби введення нових посад для роботи в інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів. 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux