Олег Дерев'янко: видатки на освіту необхідно розглядати, як інвестиції у розвиток

10 липня 2015 року в Івано-Франківську відбувся круглий стіл «Якою має бути освіта Івано-Франківська?» за участю заступника Міністра освіти і науки - керівника апарату Олега Дерев’янка, експертів Інституту розвитку міста «Новий Івано-Франківськ».
У круглому столі взяли участь керівники навчальних закладів Івано-Франківщини, освітяни, представники регіональних органів влади, щоб окреслити основні виклики та можливості освіти.
Під час заходу заступник Міністра - керівник апарату Олег Дерев’янко розповів про реформи, що впроваджуються Урядом у галузі освіти. «Важливо, щоб освіта розглядалася як цілісна система, а видатки на освіту - як інвестиції у розвиток», - підкреслив заступник Міністра - керівник апарату.
Олег Дерев'янко повідомив про стан імплементації Закону України «Про вищу освіти» та обговорення законопроекту «Про освіту». Заступник Міністра - керівник апарату зазначив, що Закон «Про вищу освіту» надає більше економічної, фінансової, академічної свободи вищим навчальним закладам. Як повідомив Олег Дерев'янко, сьогодні Міністерство разом з експертами та громадськістю працює над новим проектом закону «Про освіту».
«Це фундаментальний закон, який потребує повної узгодженості з боку держави і громадськості», - додав заступник Міністра-керівник апарату.
Олег Дерев’янко зазначив, що новий Закон «Про освіту» запровадить європейський формат середньої загальної трирівневої освіти в Україні, яка триватиме 12 років: початкова школа — 5 років, базова середня школа — 4 роки і на 3 роки — спеціалізована школа. Останні три роки навчання мають стати профорієнтаційними.
Учасники круглого столу наголосили на тому, що школа повинна бути більш практичною та індивідуально оріє??тованою на дитину, а вчителі та директори загальноосвітніх закладів повинні проходити спеціальну підготовку.
«В Україні посада директора має стати професією, а вчителі повинні отримувати більшу заробітну плату і якісно готувати учнів», - підкреслив Олег Дерев'янко.
Стосовно вдосконаленням підготовки вчителів, ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Ігор Цепенда зазначив, що необхідно виховувати такого вчителя, який може дітям пояснити, дати талановитій дитині обсяг знань, з яким далі вона могла б розвиватися.
Під час заходу учасники кркглого столу також зауважили, що реформування освіти необхідне, але зміни будуть успішними лише при умові, коли зміни будуть зрозумілими для громадськості.