Оголошення для закладів вищої освіти України

Міністерство освіти і науки України у співпраці з Британською Радою у рамках реалізації спільного зі Світовим банком проєкту «Удосконалення вищої освіти в Україні заради результатів» (Ukraine Improving Higher Education for Results Project – UIHERP) запрошує команди державних закладів вищої освіти України, що належать до сфери управління МОН, до участі у Програмі професійного розвитку академічних менеджерів закладів вищої освіти України (далі – Програма).
Мета Програми – зміцнення інституційної спроможності закладів вищої освіти України шляхом розвитку компетентності академічних менеджерів з питань трансформацій у вищій освіті, належного врядування, стратегічного та фінансового менеджменту, управління персоналом, інтернаціоналізації та інституційних змін.
Зміст Програми:
- Модуль 1. Роль університету у контексті суспільних трансформацій
- Модуль 2. Стратегування в умовах невизначеності
- Модуль 3. Управління персоналом
- Модуль 4. Фінанси, ресурси, проєкти.
Структура Програми: 4 очні тренінги (кожен тривалістю з вівторка по п’ятницю з інтервалом чотири тижні між модулями), виконання командних завдань, захист інституційного проєкту змін на міжнародній онлайн конференції.
Період проведення тренінгів: з 30 вересня 2025 року по 27 березня 2026 року.
Міжнародна онлайн конференція відбудеться 22 квітня 2026 року.
Очні тренінги Програми будуть проводитися у містах:
- Київ (у партнерстві з Маріупольським державним університетом);
- Львів (у партнерстві з Українським католицьким університетом);
- Дніпро (у партнерстві з Національним технічним університетом «Дніпровська політехніка»).
Обсяг Програми та сертифікація
Загальний обсяг Програми складає 6 кредитів ЄКТС.
Успішне завершення кожного окремого модуля передбачає отримання учасником Програми Сертифікату Міністерства освіти і науки України та Британської Ради.
Успішне завершення Програми в цілому передбачає отримання учасником документа про підвищення кваліфікації відповідно до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800.
Вимоги до складу команди
Склад команди від ЗВО: 6-7 осіб (основний склад) та 2 особи (резерв).
Основні категорії учасників: проректори, декани, заступники деканів, директори інститутів, заступники директорів інститутів, завідувачі кафедр, керівники адміністративних підрозділів ЗВО.
У складі команди допускається участь не більше одного керівника адміністративного підрозділу та одного науково-педагогічного працівника, який на час проведення конкурсного відбору не обіймає адміністративну посаду.
У складі команди мають бути представники різних структурних підрозділів ЗВО.
Під час формування команди рекомендуємо дотримуватися гендерного балансу та враховувати обов’язковість присутності на очних тренінгах Програми.
Від одного закладу вищої освіти (ЗВО) участь у Програмі можуть брати 2-3 команди. Команди одного і того ж закладу вищої освіти будуть проходити навчання у різних групах.
Критерії відбору команд (максимальна кількість балів – 100)
Критерій 1. Інституційна мотивація – макс. 30 балів:
- Мотивація закладу щодо участі у Програмі – макс. 10 балів
- Очікування команди – макс. 10 балів
- Очікуваний вплив Програми на розвиток ЗВО – макс. 10 балів
Критерій 2. Якість складу команди – макс. 70 балів:
- Відповідність вимогам до складу команди – макс. 20 балів
- Досвід, релевантний для участі в Програмі – макс. 20 балів
- Особиста мотивація – макс. 30 балів
Подача заявки
Кінцевий термін подачі заявки – 18 липня 2025 року.
Форма заявки: www.surveymonkey.com
Фінансування
Участь команд у Програмі є безкоштовною.
Транспортні витрати та витрати на проживання покриваються закладами вищої освіти, які делегують учасників.
Заявка команди ЗВО для участі у Програмі
www.surveymonkey.com
1️⃣ Назва ЗВО
2️⃣ Фактичне місцезнаходження ЗВО (для переміщених ЗВО)
3️⃣ Пріоритетність локацій для проходження очних тренінгів
4️⃣ Чому команда вирішила взяти участь у Програмі?
5️⃣ Очікування команди щодо участі у Програмі
6️⃣ Як участь команди у Програмі вплине на розвиток ЗВО?
7️⃣ Склад команди (кількість осіб)
Для кожного учасника команди, включаючи Лідера команди та + 2 резервні особи.
8️⃣ Прізвище та ім’я
9️⃣ Посада
1️⃣0️⃣ Електронна пошта
1️⃣1️⃣ Мобільний телефон
1️⃣2️⃣ Інформація про учасника, яка важлива для участі у Програмі (досвід і мотивація)
1️⃣3️⃣Лист за підписом ректора ЗВО з підтвердженням:
- складу команди для участі у Програмі
- та готовності ЗВО покрити транспортні витрати і витрати на проживання для забезпечення участі команди в очних тренінгах (за потреби таких витрат).
1️⃣4️⃣ Захист даних
Британська Рада використовуватиме інформацію, яку ви надаєте, у зв'язку з обробкою вашої заявки на участь у Програмі професійного розвитку академічних менеджерів. Правовою основою для обробки вашої інформації є ваша згода на участь у заході.
Ваша інформація може бути передана партнерам, перерахованим нижче, для реалізації Програми:
- Міністерству освіти і науки України
- Світовому банку
- Маріупольському державному університету
- Національному технічному університету «Дніпровська політехніка»
- Українському католицькому університету.
Британська Рада дотримується закону про захист даних у Великій Британії та законів інших країн, які відповідають міжнародним стандартам.
Ви маєте право вимагати копію інформації, яку ми зберігаємо про вас, і право вимагати від нас виправлення будь-яких неточностей у цій інформації. Якщо ви маєте занепокоєння щодо того, як ми використовували вашу особисту інформацію, ви також маєте право подати скаргу до регулятора приватності.
Для отримання детальної інформації, будь ласка, зверніться до розділу конфіденційності нашого веб-сайту www.britishcouncil.org/privacy або зверніться до місцевого офісу Британської Ради за адресою: [email protected].
Ми зберігатимемо вашу інформацію протягом 7 років з моменту збору.
Я прочитав / прочитала та зрозумів / зрозуміла повідомлення про захист даних перед реєстрацією на Програму професійного розвитку академічних менеджерів.