Очільник МОН Сергій Шкарлет обговорив із представниками швейцарсько-українського проєкту DECIDE питання продовження співпраці








Сьогодні, 10 листопада 2020 року, т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет зустрівся з представниками швейцарсько-українського проєкту «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» (DECIDE), основною стратегією якого є підтримка реформ в освіті та процесів децентралізації для впровадження в Україні ефективної системи управління освітою в об’єднаних територіальних громадах.
«Реалізація науково-освітнього проєкту потребує максимальних зусиль зі сторони Міністерства освіти і науки України та широкого залучення досвідчених фахівців. З цією метою планується створити робочу групу, до складу якої увійдуть представники інших міністерств. Важливим є напрацювання дорожньої карти, основних завдань та концепції взаємодії в межах DECIDE», – наголосив Сергій Шкарлет.
Зі свого боку швейцарська сторона наголосила на готовності допомагати центральним органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, а також сприяти консолідації зусиль різних міністерств і відомств для реалізації завдань, які стоять сьогодні перед освітою в контексті створення й функціонування ОТГ.
На базовому рівні проєкт «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» буде пілотовано в 16 громадах Івано-Франківської, Луганської, Полтавської та Одеської областей.
Довідково.
Швейцарсько-український проєкт «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» (DECIDE) реалізується в Україні ГО DOCCU у партнерстві з Цюріхським педагогічним університетом (Швейцарія) за підтримки Швейцарської Конфедерації, представленої Швейцарським бюро співробітництва в Україні.
Цілі та завдання проєкту «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» будуть реалізовані в межах двох взаємопов’язаних компонентів.
Компонент 1 передбачає розбудову спроможності органів влади у впровадженні реформи децентралізації у сфері освіти, включаючи стратегії розвитку освіти та їх реалізацію, вдосконалення професійних компетентностей представників органів управління ОТГ та державних службовців, залучених до реалізації реформи освіти.
Компонент 2 спрямований на трансформацію шкіл (зокрема в сільській місцевості) в освітні центри місцевих громад, що сприятиме впровадженню більш демократичного та відповідального управління закладами освіти та посиленню їхньої ролі в громадському житті.