На Закарпатті створюються літні мовні табори

Літні мовні табори – один із нестандартних підходів для забезпечення якісного навчання дітей іноземним мовам, які спонукатимуть школярів практично застосовувати знання, отримані протягом навчального року.
У таборах діти матимуть можливість спілкуватися іноземними мовами та застосовувати їх у різних формах діяльності (ігрових та концертних програмах, дискусійних клубах, театральних студіях тощо), непомітно долати мовний бар’єр, поєднати навчання із захоплюючим відпочинком, а головне – отримати мотивацію для подальшого вдосконалення мовленнєвих навичок із іноземних мов. Основною метою мовних таборів – зацікавити учнів вивченням іноземних мов та сприяти самопідготовці.
15 травня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти з ініціативи департаменту освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації пройшов тренінг для вчителів іноземної мови (англійської, німецької, французької) області, які залучатимуться до проведення мовних таборів у районах.
На тренінгу розглянуто питання планування та управління проектом, активні форми роботи у мовному таборі, надано практичні рекомендації щодо написання плану роботи табору. Наталія Химич, учитель англійської мови Іршавської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, запропонувала власну систему роботи з проектами літніх мовних таборів, що передбачає вдосконалення всіх видів мовленнєвої діяльності в цікавій ігровій формі, розрахованій на різні рівні мовної компетенції від A1 до B1.
Учитель англійської мови Вишківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Хустського району Ганна Талабішка звернула увагу вчителів на активні форми роботи з учнями, що походять від завдань мовного табору – показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, де акцент ставиться на практичну частину і знання, які можна застосувати в інших сферах. Це дуже відрізняється від традиційного теоретичного підходу до процесу навчання. Саме через таку діяльність діти значно розширюють свій кругозір.
У мовних групах учителі ознайомилися з системою роботи з проектами для різних вікових категорій, яка передбачає активний діяльнісний підхід та практику всіх комунікативних навичок. Автентичні матеріали, які пропонувалися для зразка, слугують базою, можуть бути адаптовані та творчо використані вчителями.
За інформацією Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти