На Буковині відбувся обласний семінар, присвячений управлінській діяльності зі створення освітнього простору
27 листопада 2015 року у Кельменецькому ліцеї відбувся Чернівецький обласний семінар «Управлінська діяльність зі створення освітнього простору як засобу самореалізації особистості». У семінарі взяли участь начальники відділів, управлінь освіти районних та міських державних адміністрацій, завідувачі методичних кабінетів, голови районних та міських комітетів профспілки працівників освіти області.
Під час заходу учасники мали можливість ознайомитись з сучасними підходами до організації управлінської діяльності зі створення освітнього простору, орієнтованого на самореалізацію суб’єктів навчально-виховного процесу, окреслити основні чинники управління освітнім простором в умовах галузевих реформ.
У теоретичній частині семінару було розглянуто основні аспекти формування освітнього простору. Директор департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації Оксана Палійчук зазначила, що одним із освітніх завдань сьогодення є створення умов для забезпечення дітей доступною і якісною дошкільною, загальною середньою і позашкільною освітою, зміцнення і розвиток матеріально-технічної бази закладів освіти, модернізація системи роботи навчальних закладів. Також Оксана Палійчук звернула увагу на теоретико-методологічні засади функціонування освітнього простору, та наголосила, що термін «освітній простір» стосується не лише тієї частки системи освіти, яка надає освітні послуги після завершення загальноосвітньої школи, а й самої школи та системи дошкільного виховання.
На семінарі було розглянуто побажання та пропозиції учнів і батьківської громади, які зазначили, що учням не вистачає власних зон, а саме шафи, куточка, простору. Окрім того, на думку батьків, такі атрибути учнівського жиитя, як класичний щоденник поступово стають застарілими. Йому на заміну мають стати такі засоби, як NetШкола - щоденник завдань, який нагадує учням про їх заборгованості, а приєднаний файл дає змогу виконати пропущену самостійну роботу вдома або підготуватися до контрольної роботи вдома та переслати виконане завдання учителю поштою.
За даними опитування, 95% учнів мають комп’ютери, і відповідно цей показник буде рости. Використовуючи Інтернет батьки можуть дистанційно активно слідкувати за навчально-виховним процесом своєї дитини. За допомогою послуги «СМС Школа» мають можливість спілкуватися зі свого мобільного з викладачами та отримувати інформацію про успішність своєї дитини.
За інформацією департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА