На базі ТДАТУ студенти і школярі попрактикувалися у бізнес-грі FreshBiz

Студенти та школярі Мелітополя мали змогу спробувати власні сили у бізнес-грі FreshBiz. Її на базі кафедри маркетингу ТДАТУ провели представники ізраїльського навчального центру в межах співпраці університету з Українським проектом бізнес-розвитку плодоовочівництва.
Оригінальна настільна бізнес гра FreshBiz націлена на розвиток підприємницького і творчого бізнес-мислення. Вона розроблена Ронен Гафні (Ізраїль) в 2004 році і успішно проводиться в Швейцарії, Італії, Південній Америці, Мексиці, інших країнах. Бізнес-гра є потужною інтерактивної платформою для формування ділових навичок і інноваційного погляду на світ. Головний принцип FreshBiz – відкриття та використання безлічі можливостей і варіантів.
Учасники отримали унікальну можливість попрактикуватися у багатовимірному мисленні і подоланні страху допустити помилку. Студенти кафедри маркетингу та школярі, що побували на бізнес-грі, дізналися яким складом розуму повинна володіти успішна людина, оцінили рівень своїх професійних компетентностей і випробували свої сили у вирішенні нестандартних завдань.
Організатори бізнес-гри наголосили, що студентам кафедри, як майбутнім фахівцям з маркетингу необхідно грати у FreshBiz для розвитку комунікативних навичок і багатовимірного підприємницького мислення, яке допоможе їм не тільки в їх професійній діяльності, а й у повсякденному житті.
Бізнес-гра проходила бурхливо, вирували емоції. Гравці переживали, шукали і знаходили рішення виходу з важких та нестандартних ситуацій. Деякі учасники застосовували можливість домовлятися один з одним і застосовувати стратегію win-win, яка передбачає співпрацю замість конкуренції. Вони показали себе як активні люди, що мислять не стереотипно, і впоралися з усіма поставленими завданнями.