• A-
    A+

Лілія Гриневич:Навчальні заклади мають бути підготовленими, щоб приймати дітей з особливими потребами

Опубліковано 02 червня 2016 року о 21:40
Лілія Гриневич:Навчальні заклади мають бути підготовленими, щоб приймати дітей з особливими потребами
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України

Якісна освіта для дітей з особливими потребами залежить від уміння педагогів диференціювати навчальний процес, щоб забезпечити доступність освіти для дітей з різними можливостями і потребами. Про це зазначила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час спілкування з керівниками шкіл - учасниками тренінгу  «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати» у Житомирі.  

За словами Міністра освіти і науки, навчальні заклади повинні бути підготовленими, щоб приймати дітей з особливими потребами, - «Заклади мають докласти зусиль для створення в них належних умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами». 

Лілія Гриневич зазначила, що Міністерство спільно з органами управління освітою виконавчої влади та органами місцевого самоврядування впроваджує комплекс заходів щодо розвитку мережі навчальних закладів, які запроваджують інклюзивне навчання - забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Важливу роль у забезпеченні якісної освіти для дітей з особливими потребами відіграє підготовка педагогічних кадрів. З цією метою у вищих педагогічних навчальних закладах запроваджені навчальні курси, а розділ про основи освіти для дітей з особливими потребами включено до навчальних програм для слухачів курсів підвищення кваліфікації на базі обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Міністр повідомила про необхідність просвітницької роботи серед батьків та дітей у навчальних закладах для того, щоб виховувати толерантне суспільство.

Разом з тим, результат навчання дітей з особливими потребами буде задовільним лише за умови консолідації зусиль усіх інституцій, що опікуються долею таких дітей. Коли в одній команді будуть працювати управлінці, науковці, педагоги та відповідні фахівці, за активної участі батьків. «Батьки та громадські організації є рушійною силою, за підтримки яких відбуваються зміни в системі освіти дітей з особливими освітніми потребами», - підкреслила Лілія Гриневич.

Довідка: 

Тренінг у Житомирі «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати» став уже п'ятим в рамках соціальної програми Дружини Президента України Марини Порошенко. Всього протягом травня навчання пройшли близько 550 керівників департаментів освіти, директорів та завучів інклюзивних шкіл, а також керівники шкіл, в яких класи з інклюзивним навчання відкриють вже цього року.

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux