• A-
    A+

Лілія Гриневич доповіла про основні питання взаємодії Міністерства з органами місцевої влади

Опубліковано 05 травня 2016 року о 18:15
Лілія Гриневич доповіла про основні питання взаємодії Міністерства з органами місцевої влади
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України

5 травня 2016 року під час засідання Кабінету Міністрів України Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич доповіла про основні питання взаємодії Міністерства освіти і науки України з органами місцевої влади.

Лілія Гриневич зазначила, що є три нагальних питання щодо взаємодії з органами місцевої влади: закупівля підручників для 4 і 7 класів, закупівля шкільних автобусів і формування мережі опорних шкіл.

Як повідомила Міністр, наразі половина учнів 4 і 7 класів не отримали підручників. Лілія Гриневич наголосила, що для вирішення ситуації з підручниками для 4 і 7 класів необхідно акумулювати замовлення. Міністр зазначила, що для цього обласним державним адміністраціям необхідно визначити обсяги закупівлі підручників по кожній своїй адміністративній одиниці. Аби зняти бар’єри щодо закупівлі, Уряд своєю постановою № 321 від 25 квітня 2016 року дозволив здійснювати попередню оплату товарів, робіт і послуг, пов’язаних із виданням підручників і посібників у розмірі до 70% їх вартості.

Лілія Гриневич також зазначила, що у регіональних бюджетах є 600 мільйонів гривень, передбачених на закупівлю шкільних автобусів. «Для закупівлі автобусу району необхідно виділити свою половину, при його вартості трохи більше 1 мільйона гривень. Не всі райони можуть дозволити собі такі витрати. Тому ми зареєстрували і пропонуємо на розгляд всіх міністерств постанову, згідно якої цей поріг можливо буде знизити», - зауважила Лілія Гриневич. Також Міністр звернулась до Уряду щодо необхідності враховувати потребу підвозу дітей шкільними автобусами і синхронізувати її з ремонтними роботами на автомобільних шляхах.

Під час виступу Міністр також дала визначення терміну «Опорна школа»: «Опорна школа – це школа у сільській території, яка має щонайменше три філії, і до якої завозяться на навчання діти з інших населених пунктів, особливо – учні старших класів», - зауважила Лілія Гриневич. Міністр наголосила, що основна мета опорних шкіл – забезпечення дітей у сільській місцевості доступу до якісної освіти. Лілія Гриневич повідомила, що на місцевий рівень було виділено 200 мільйонів гривень для дообладнання опорних шкіл. До початку нового року заплановано відкриття 100 таких шкіл, які підтримуються з державного та місцевого бюджетів, а також USAID.

Також Міністр зазначила, що є низка завдань, які МОН має вирішити до початку нового навчального року. Зокрема, це своєчасне забезпечення шкільними підручниками учнів 8 класів та перегляд навчальної програми для початкової школи, аби уникнути перенавантаження дітей та знеохочення їх до навчання. Лілія Гриневич зазначила, що триває робота по підготовці проекту концепції нової української школи, який заплановано винести на обговорення освітньої спільноти та громадськості під час серпневих конференцій.

 

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux