• A-
    A+

Комплексна психосоціальна допомога дітям, підліткам і родинам, що постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні

Опубліковано 25 січня 2016 року о 09:31
Комплексна психосоціальна допомога дітям, підліткам і родинам, що постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України

Проект щодо комплексної психосоціальної допомоги дітям, підліткам і родинам, що постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні Дитячого Фонду ЮНІСЕФ і Національного університету «Києво-Могилянська академія» реалізовується за підтримки Міністерства освіти і науки України та спільно з Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України.

Головними завданнями проекту є:

  • підвищення стресостійкості дітей, підлітків та їхніх родин через програму комплексної психосоціальної підтримки;
  • надання фахової та супервізійної підтримки працівникам психологічної служби, педагогам;
  • розробка національних стандартів надання психосоціальної підтримки дітям, постраждалим від психологічної травми;
  • створення регіональної координаційної мережі організацій, що надають послуги психосоціальної підтримки дітям.

Ця робота є логічним продовженням проекту «Підвищення психосоціальної відповіді дітей та сімей у східних та центральних областях України», який реалізовувався з листопада 2014 року до травня 2015 року. В  рамках проекту більше 11 000 дітей та їхніх батьків отримали психосоціальну підтримку у формі індивідуального та групового консультування; підвищено обізнаність 4 000 педагогічних працівників та практичних психологів щодо розпізнання ознак психологічної травми та відповідного реагування.

За період із жовтня 2015 року по січень 2016 року  проведено:

- у Донецькій, Дніпропетровській, Запорізькій Луганській та Харківській областях проведено 64 тренінги «Підвищення психосоціальної стійкості до стресу в учнівському середовищі» для педагогічних працівників. Учасниками тренінгу стали понад 1200 учителів, заступників директорів, педагогів-організаторів тощо. Педагогічні працівники отримали знання та практичні навички зі створення довірливого та сприятливого учнівського середовища; виявлення симптомів психологічної травми у д??тей та спрямування їх до спеціалізованої психологічної допомоги;

- організовано 11 тренінгів «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей» для 225 практичних психологів і  соціальних педагогів. Працівники психологічної служби отримали знання та практичні навички проводити кризове консультування, надавати базову психологічну допомогу та підтримку дітям;

19-21 листопада 2015 року проведено тренінг «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей» для викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти з 20 областей;

- у вересні 2015 року відкрито та повноцінно функціонує Центр психосоціальної підтримки НаУКМА у м. Слов’янську Донецької області. Серед послуг, які надають фахівці Центру, є і психотерапевтична допомога дітям та родинам, які пережили психотравмуючі події.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux