Формальної системи освіти недостатньо для розвитку стартапів та інновацій, – Міністр освіти Держави Ізраїль Нафталі Беннетт

Формування сучасних освітніх стандартів для школи, що будуть зорієнтовані на вихованні освіченого патріота-громадянина та інноватора – одне із ключових завдань МОН, тому Україна зацікавлена розглянути ізраїльський досвід у цьому напрямку, адже саме ця держава досягла значних успіхів у розвитку інновацій та стандартів. Про це зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час зустрічі з Міністром освіти Держави Ізраїль Нафталі Беннеттом в приміщенні Кнесету.
«Ми прагнемо впровадити навчальний план, орієнтований на студентів, який підкреслює креативність та підхід до вирішення проблем, інтеграцію вільних мистецтв та природничих наук. Ізраїльський досвід, особливо в розвитку стандартів освіти, для нас дуже цінний. Ми будемо дуже зацікавлені у вашому досвіді з тестуванням PISA і будемо раді ознайомитись з вашими практиками», – розповіла Лілія Гриневич.
Нафталі Беннетт відзначив значну роль освіти у розвитку інновацій, але наголосив, що цього недостатньо.
«Головною складовою успіху, наприклад, стартапів є не стільки неформальна система освіти, а, скоріше, виховання ізраїльських підлітків у молодіжних рухах і потім в армії. Багато ізраїльтян у молодіжних рухах з раннього віку починають нести більшу відповідальність за інших. В армії історія повторюється. Обдаровані люди є в будь-якій країні, але далеко не скрізь їм вдається знайти спосіб втілити свої ідеї в життя», – підкреслив Міністр освіти Ізраїлю.
Він зазначив, що ізраїльська військова служба специфічна, в ній відсутній формалізм, солдати постійно беруть участь у дискусіях і висловлюють свою думку. Після такої підготовки ізраїльтянин вважає, що йому будь-яке завдання під силу, і він готовий втілити будь-яку ідею, додав Беннетт.
Лілія Гриневич також зустрілася з керівником департаменту Міністерства освіти Ізраїлю з підготовки учителів Еялем Рамом, інспектором у справах дітей з особливими потребами Йоалем Левиним та з представником відділу ділових людей із соціально-слабких сімей Рікі Морено.
На зустрічах йшлося про ізраїльські програми підготовки учителів, принципи інтеграції в систему освіти дітей з особливими потребами та про дійові механізми допомоги дітям з соціально неблагополучних сімей.
Нагадуємо, що Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич перебуває з робочим візитом у Державі Ізраїль, де проведе низку зустрічей з ізраїльськими високопосадовцями та представниками фірм сфери високих технологій.
Фото: «Курсор»