Фіналісти EGAP Challenge представили у МОН інноваційні освітні проекти

Сьогодні, 17 лютого, заступник Міністра освіти і науки України Роман Греба зустрівся з командами, які увійшли до фіналу конкурсу EGAP Challenge. Учасники конкурсу презентували в МОН власні проекти.
За словами Романа Греби, усі ці проекти є досить цікавими і після доопрацювання мають надати освіті сучасного та інноваційного спрямування.
Наприклад, було представлено платформу з вивчення української мови онлайн http://movaua.org.ua/. Вона надасть можливість користувачам, зокрема, жителям окупованих та непідконтрольних територій, вдосконалювати свої знання та запропонує комплексний підхід до онлайн вивчення української як іноземної.
Проект УкрОП (українські освітні програми http://www.ukr-op.com) створено для якісної дошкільної освіти дитини через гру casers – веб-платформу для вирішення кейсів.
Платформа http://ilearn.org.ua/ відкриє доступ для якісної безкоштовної підготовки до ЗНО всім, хто цього потребує. Приміром, діти-сироти, вихованці інтернатів, діти з малозабезпечених сімей, випускники шкіл на тимчасово окупованих чи непідконтрольних територіях, що планують вступати до українських вишів.
Четвертий проект – веб-платформа для вирішення кейсів http://www.smpchallenge.com/. Вона об’єднує 3 категорії учасників за системою win-win-win: Кейсодавців (державний та приватний сектори); Кейсерів, які вирішують реальні кейси та здобувають практичний досвід і знання від ТОПів компаній; Університети, що отримують можливість використовувати реальні кейси в освітніх програмах.
Довідково: EGAP Challenge є спільною ініціативою Державного агентства з питань електронного урядування та Фонду Східна Європа. Проект реалізується в межах Програми EGAP (e-Government for accountability and participation), що фінансується Швейцарською конфедерацією. Метою EGAP Challenge є запровадження нових інструментів електронної демократії, що допоможуть громадянам отримувати нові якісні сервіси, ефективно взаємодіяти та безпосередньо впливати на владу, а владі – досягти нового рівня прозорості та ефективності.