• A-
    A+

Екологія дошкільного дитинства

Опубліковано 02 червня 2015 року о 09:50
Екологія дошкільного дитинства
Автор фото – пресслужба Міністерства освіти і науки України

27-28 травня  на базі Вінницької  академії неперервної освіти відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Екологія дошкільного дитинства: відповіді на виклики сьогодення». Тема зазначеного семінару  увійшла до плану роботи Міністерства  освіти і науки України.

Участь у семінарі взяли науковці, представники регіональних інститутів післядипломної освіти, методичних служб управлінь освіти.           

Тамара Панасюк, начальник відділу дошкільної освіти департаменту загальної середньої ти дошкільної освіти Міністерства   освіти і науки під час виступу відмітила, що сьогодні  дуже важко забезпечити екологію дитинства для кожної дитини, - «Адже, сприятлива екологія за своєю суттю відображає сукупність проблем, пов’язаних із забезпеченням комфортного проживання кожною дитиною періоду дитинства, її гармонійної взаємодії з довкіллям та збереженням здоров’я як у фізичному, так і в соціально - психологічному, соціально - педагогічному контекстах. А неоголошена війна на Сході України «розстріляла» дитинство десятків тисяч маленьких українців, назавжди змінивши їхнє життя та світогляд». «Василь  Сухомлинський  стверджував, що діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості»,  - зазначила Тамара Панасюк.

З доповідями виступили також  -  Алла Богуш, завідувач кафедри теорії і методики дошкільної освіти Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського, дійсний член НАПН України, доктор педагогічних наук, профессор; Наталія Гавриш, головний науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України, доктор педагогічних наук, профессор; Галина Тарасенко, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського,  доктор педагогічних наук, професор;   Ольга Долинна, завідувач сектору навчально-методичного забезпечення змісту дошкільної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України;  Галина Іваниця, проректор з науково-педагогічної та навчально-методичної роботи Вінницької академії неперервної освіти, кандидат педагогічних наук.  

Доповідачі говорили про психолого-педагогічні аспекти сприятливої екології дитинства в сучасному освітньому просторі, розвиток дитячої субкультури в  соціумі  тощо.

Під час практичної частини семінару учасники  відвідали  дошкільні навчальні  заклади:  №4 м. Жмеринка  та   № № 7, 19,  35  м. Вінниця.

Всі учасники семінару відмітили  високий рівень діяльності цих закладів  щодо створення умов для гармонійного розвитку внутрішнього і зовнішнього світу  дитини,  що  забезпечує  сприятливу екологію дошкільного дитинства.

«Давньогрецький філософ Сократ  говорив: «Добрий порадник - кращий від будь-якого багатства». - Ми зібрались, щоб порадити один одному, поділитись досвідом, а значить, - стати  багатшими на нові ідеї, знання, які допоможуть в процесі організації роботи з розвитку дитини, починаючи з пре??атального періоду,  забезпечити екологію дитинства» - сказала Тамара Панасюк,  підбиваючи підсумки семінару.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux