Наша система 40 на 60, що стосується мови навчання у школах нацменшин, дала позитивний результат, – Посол Латвії Україна зацікавлена у досвіді Латвії, де навчання у школах нацменшин уже здійснюється за системою, яку пропонує стаття 7 нового Закону «Про освіту». Про це йшлося під час зустрічі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з Надзвичайним і Повноважним Послом Латвійської Республіки Юрісом Пойкансом сьогодні, 23 жовтня 2017 року.
МОН веде консультації з Австрією, що головуватиме у Раді ЄС, стосовно донесення позиції України щодо статті 7 Закону «Про освіту» Дуже важливо спростувати міфи про мовну статтю Закону «Про освіту», що були поширені в установах ЄС та Раді Європи. Про це йшлося під час зустрічі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з Надзвичайним і Повноважним Послом Австрійської Республіки в Україні пані Герміною Поппеллер сьогодні, 23 жовтня 2017 року, в приміщені МОН.
«Шкода, що навчання українською буде лише з 5-го класу» – директор румуномовної школи Закарпаття розповів про реакцію батьків на мовну статтю Рідна мова для наших учнів – румунська, але й державну мову в Україні потрібно знати обов’язково. На цьому наголосив директор Глибокопотіцької ЗОШ І-ІІІ ст. Тячівського району Закарпаття Дмитро Буга в інтерв’ю виданню Голос Карпат.
Мовна стаття Закону «Про освіту» не шкодить нацменшинам 20 вересня 2017 року на сайті видання Euobserver була опублікована колонка Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич «Мовна стаття Закону «Про освіту» не шкодить нацменшинам». До вашої уваги пропонуємо переклад колонки.
Лілія Гриневич: Школи, які успішно використовують методики двомовного навчання, – модель для імплементації мовної статті У Чернівецькій області є 4 двомовні школи, де успішно використовуються сучасні методики двомовного навчання, і їхній досвід є важливим для підвищення кваліфікації вчителів шкіл з мовою викладання національних меншин. Про це йшлося під час візиту Лілії Гриневич до Чернівецької гімназії № 6 ім. Олександра Доброго.
Наверх