«Закон «Про освіту» відкриває більше можливостей для співпраці з міжнародними партнерами», – Лілія Гриневич на зустрічі з міжнародними донорами Імплементація шкільної реформи, децентралізація, інклюзія, забезпечення якості вищої освіти, окреме вікно для України в межах Еразмус+, перепідготовка вчителів, створення Нацагентства кваліфікацій – ці та інші напрями є можливими для співпраці між МОН та міжнародними партнерами. Про це йшлося під час зустрічі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з донорами сьогодні, 12 грудня 2017 року.
Вступ 2018: наступного року бюджетне місце «ходитиме за кращим вступником» не лише на бакалаврат, а й на магістратуру Під час вступної кампанії 2018-го МОН розширить практику використання широкого конкурсу – коли бюджетне місце надається не конкретному вишу, а йде до ВНЗ за вступником з найкращими балами. Зокрема, використання такого підходу розширять для бакалаврів і вперше застосують для вступу на магістратуру.
Позиція МОН щодо опублікованого висновку Венеційської комісії: Міністерство дякує за роботу Комісії та готове імплементувати рекомендації Сьогодні, 11 грудня 2017 року, було опубліковано офіційний висновок Венеційської комісії щодо відповідності мовної статті Закону «Про освіту». Його було підготовано за результатами роботи Комісії, а також її фінального засідання, що відбулося за участі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич у п’ятницю, 8 грудня 2017 року.
Україна та Чехія починають наукову співпрацю – в березні буде оголошено конкурс проектів за спільними пріоритетами Україна та Чехія планують оголосити 1 березня 2018 року конкурс спільних науково-дослідних проектів. Відповідний протокол було підписано за підсумком першого засідання Спільного українсько-чеського комітету з науково-технологічного співробітництва, що відбулося в Празі.
Позиція МОН щодо фінального засідання Венеційської комісії: висновок Комісії стосовно мовної статті Закону «Про освіту» є збалансованим та конструктивним Міністерство освіти і науки України вважає перебіг фінального засідання Венеційської комісії (ВК, Комісія) стосовно мовної статті Закону «Про освіту» збалансованим та конструктивним, готове сприяти деталізації ст7 у Законі «Про загальну середню освіту», а також погоджується з рекомендацією про видовження перехідного терміну для імплементації. Відповідна позиція сформульована за результатами фінального засідання Венеційської комісії сьогодні, 8 грудня 2017 року.
Наверх