A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Шатківський Віталій Миколайович


Номінація
Інформатика
Місце роботи
Житомирська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів № 30
Посада
Вчитель інформатики
Освіта
Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2004 рік
Самоосвіта
Курс «Lviv IT School: Основи тестування програмного забезпечення», 2017 рік.
Курс «Lviv IT School: Основи Web UI розробки» 2017 рік.
Курс «Основи мови програмування С#», 2016 рік.
Курс «Введение в программирование (C++)» stepic.org, 2015 рік.
Курси підвищення кваліфікації вчителів на базі Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти,  2013 рік
Педагогічний стаж
14 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Звання
Керівник гуртка-методист
Педагогічне кредо
Учні вміють більше, ніж вони думають, потрібно розкрити ці вміння!


Технології, методи та форми, що використовуються у навчально-виховному процесі

Проектна діяльність, науково-дослідницька робота, індивідуальні та групові форми роботи з учнями, технології квест-презентації, мережеве та онлайн-тестування, використовую онлайн платформи для навчання, формую інформаційну компетентність учнів через стимулювання роботи з різними джерелами знань, розробляю завдання пов’язані з аналізом таблиць, схем, діаграм, графіків. Активно використовую власні програмні продукти для навчання, контролю діяльності і оцінювання результатів роботи учнів

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Усім відомо, діти проводять багато часу в Інтернеті, обожнюють комп’ютери та ґаджети, які є в кожного вдома. І своєю задачею я вбачаю навчити та виховати учнів справжніх користувачів-професіоналів. З одного боку доступність технологій дає неймовірні можливості для цього, а іншого боку – це дуже складно: треба іти завжди в ногу з освітніми і інформаційними тенденціями. Ось і вигадую, що ж такого сучасного та корисного для життя їм необхідно дати.

Сьогодні, крокуючи по дорозі педагогічного пошуку, розумію, що маю багато чого зробити. Необхідно вдосконалювати свої знання з педагогіки, треба освоювати новітні програми і технології, вивчати методичну літературу. У цьому вирі педагогічної діяльності важливо не схибити, не загубити жодної дитячої душі, тому я не маю жодного права зупинятися на досягнутому.

 Свого часу Платон сказав: «Майстрами не народжуються, ними стають». І я наполегливо йду до цієї мети, адже обрана мною професія – це щоденне навчання. Тільки так я досягну вершин педагогічної діяльності і матиму змогу формувати учня і як носія компетентностей, і як сучасну освічену людину