A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

ЗНО з мови, зменшення впливу посередників та контроль за рівнем освіти – МОН працює над підвищенням якості послуг іноземним студентам

Опубліковано 22 березня 2018 року о 16:59

Прозорість, якість та безпечність мають стати ключовими принципами, за якими працюють університети, зокрема щодо іноземних студентів. На цьому наголосила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич сьогодні, 22 березня 2018 року, під час виступу на Першому українському форумі міжнародної освіти у КНУ ім. Тараса Шевченко.

Вона зазначила, що зараз динамічно зростає кількість іноземних студентів, які навчаються в Україні, але «принциповою є не кількість громадян інших держав з українським дипломом, а те, як вони потім зарекомендують себе як фахівці».

«Серед наших першочергових завдань – зменшення впливу фірм-посередників під час вступу та впорядкування їхньої роботи. Наголошую – відповідальність за запрошення іноземця та його перебування впродовж навчання несе саме заклад освіти», – повідомила Міністр.

Вона нагадала, що недопустимим є зарахування на навчання до закладів вищої освіти абітурієнтів, які не мають достатнього рівня попередньої освіти, що дає їм право та можливість отримувати вищу освіту.

Лілія Гриневич також додала, що не можуть прийматися абітурієнти без достатнього рівня володіння мовою навчання, адже через це вони не здатні засвоювати навчальні програми.

«Для того, щоб врегулювати ці питання, ми впроваджуємо ЗНО з мови навчання після першого курсу для студентів-іноземців. Переведення на 2 курс буде можливим лише за умови успішного складання такого іспиту. Надзвичайно приємно, коли випускники українських університетів роблять добру професійну, а часом і політичну кар’єру в себе на батьківщині. Кращої візитівки для нашої освіти неможливо отримати. Не маю сумніву в тому, що всі перешкоди, які бувають на шляху забезпечення якості освіти, ми подолаємо», – розповіла Міністр.

Нагадуємо, що раніше очільник новоствореної Державної служби якості освіти розповів про пріоритети роботи.