A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Задоволення освітніх потреб національних меншин України – МОН та ОБСЄ про результати і перспективи співпраці

Опубліковано 27 жовтня 2020 року о 16:26


Сьогодні, 27 жовтня 2020 року, відбулась онлайн-зустріч т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета з Директором Офісу Верховного комісара ОБСЄ у справах національних меншин Крістофом Кампом.

Учасники обговорили впровадження багатомовної освіти у школах з навчанням мовами національних меншин,  нові виклики перед закладами освіти в умовах COVID-19, проблеми реалізації нового освітнього законодавства, використання можливостей Громадської ради представників громадських організацій національних меншин при МОН та спільний експеримент.

«За понад два роки співпраці МОН спільно з Офісом ВКНМ ОБСЄ проведено більше 20 експертних обговорень, тренінгів, круглих столів, конференцій, нарад щодо впровадження багатомовної освіти. Такі заходи допомагають підтримувати діалог як на вертикальному, так і на горизонтальному рівнях, обмінюватися досвідом, обговорювати виклики та спільно шукати шляхи їх вирішення», – зазначив т.в.о. Міністра.

Досвід учасників Всеукраїнського експерименту «Формування багатомовності у дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті» описано в посібнику для педагогічних працівників закладів освіти, який наразі готується до публікації.

Після завершення зустрічі Сергій Шкарлет та Крістофер Камп домовилися бути співмодераторами підсумкової конференції щодо обговорення результатів експерименту. 

Довідково.

Всеукраїнський експеримент «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті» реалізується з 2016 року в Закарпатській, Одеській та Чернівецькій областях у 10-ти закладах освіти. Він передбачає впровадження багатомовної освіти як інструменту підготовки молодого покоління до життя в нових умовах міжнародної взаємодії і співробітництва. 

Нагадаємо, МОН та Британська Рада в Україні розпочали наступний етап професійного розвитку вчителів англійської мови закладів загальної середньої освіти.