A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Як використовувати бази даних Web of Science Core Collection та InCites: вебінари для українських вчених з 9 до 12 березня

Опубліковано 05 березня 2021 року о 09:32


З метою підвищення обізнаності науковців з питань використання можливостей платформи Web of Science Core Collection та аналітичного інструменту InCites протягом другого тижня березня буде проведено серію вебінарів українською мовою. 

Лектором виступить експерт компанії Clarivate з інформаційно-аналітичних ресурсів та навчання Ірина Тихонкова. 

Вебінари розпочинатимуться о 10 год 15 хв із повтором о 16 год 15 хв, щоб учасники змогли обрати для себе більш зручний час. Для участі у вебінарах необхідно зареєструватися, перейшовши за відповідним покликанням та натиснувши на «Register». 

Усі зареєстровані учасники зможуть отримати електронні сертифікати про участь за умови, якщо прослухають не менш ніж 90% основного часу вебінару. 

Вебінари  проводяться на платформі WEBEX, яка не підтримує операційну систему Windows ХР та деякі версії браузерів. Тож є необхідність з’ясувати можливість підключення до вебінару на цій платформі заздалегідь. 

Програма вебінарів 

9 березня 

Тема 1.  Можливості ресурсів Clarivate для успішної грантової заявки 

Джерела інформації про грантову підтримку у Web of Science Core Collection. Пошук і аналіз наукової літератури, видань для публікації результатів досліджень, майбутніх партнерів для співпраці, джерел фінансування, оцінка власних можливостей за допомогою бази даних. Аналіз ефективності співпраці за допомогою аналітичної системи InCites. Процедури та особливості оцінювання грантових заявок і на що варто звернути увагу при написанні проєкту. 

Реєстрація:

10:15–11:15 bit.ly/3qgCtf7

16:15–17:15  bit.ly/3jFSoB8


10 березня 

Тема 2.  Хижацькі видання: розпізнати і не припуститися помилки 

Важливим етапом наукової діяльності є оприлюднення отриманих результатів. З появою електронних видань, відкритого доступу, створення видання технічні аспекти не є досить складними. В деяких країнах формалізуються вимоги до видань, в яких мають бути оприлюднені результати, що виносяться на захист для здобуття наукових звань. Мета цього – найкраще представлення світовій науковій спільноті здобутків наших науковців. Протягом вебінару обговоримо основні типи хижацьких видань, на що варто звернути увагу при виборі видання для публікації, як перевірити індексацію видання, наприклад, у базі даних Web of Science Core Collection. 

Реєстрація: 

10:15–11:15 bit.ly/3jFKibT

16:1517:15 bit.ly/3qfT82n


11 березня 

Тема 3. Оцінка здобутків і співпраці установ за даними  Web of Science Core Collection та InCites* 

Як здійснювати пошук і аналіз публікацій установи, за якими критеріями аналізувати ефективність співпраці. Визначення лідерів та розроблення стратегії розвитку. Створення та підтримання в актуальному стані профілю установи. Пошук партнерів для виконання проєктів. Відповіді на запитання учасників. 

Реєстрація: 

10:15–11:15 bit.ly/3qcXVla

16:1517:15 bit.ly/2LDkMa4 

* Вебінар відбудеться в межах серії вебінарів «Clarivate науковцям або місце зустрічі змінити не можна», які проходять кожного другого четверга місяця.


12 березня 

Тема 4. Journal Citation Reports 

Для видань, які індексуються у Science Citation Index Expanded та Social Science Citation Index, за даними Web of Science Core Collection, розраховується імпакт-фактор – показник впливовості видання. Під час вебінара детальніше йтиметься про формулу, за якою здійснюється розрахунок цього показника, які є його варіації, що таке квартиль і для чого (не) варто застосовувати. Як перевірити імпакт-фактор та індексацію журналу у Web of Science Core Collection. Видання відкритого доступу і де можна здійснити публікацію безкоштовно. Йтиметься про Journal Citation Reports – колекцію видань з імпакт-фактором, що дозволяє проводити аналіз видань певної предметної галузі й окремого журналу, порівняння та  збереження списку обраних видань.

Реєстрація: 

10:15–11:15 bit.ly/3penyAE

16:1517:15 bit.ly/3d5YZnh