A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Як працювати з дітьми з особливими освітніми потребами: 150 учасників завершили навчання в українсько-італійській школі ЖДУ

Опубліковано 28 серпня 2019 року о 18:33

У Житомирському державному університеті ім. Івана Франка завершилася триденна Міжнародна літня українсько-італійська школа “Інклюзивна підготовка педагога як професійний і соціальний ресурс”. Її учасниками стали 150 осіб, які досліджують сучасні методики інклюзивної освіти.

Серед учасників школи - педагоги шкіл та дитсадків, асистенти вихователів та вчителів інклюзивних класів, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів, батьки та представники громадських організацій.

Спікерами лекцій та практик стали профільні українські та італійські фахівці. Вони розповіли учасникам про актуальні зміни у сфері інклюзії, особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, планування роботи тощо. Крім того, вони дізналися про сучасні тенденції та технології в галузі інклюзивної освіти.

Навчання у школі проходило наприкінці серпня.

Довідково.

Міжнародна школа “Інклюзивна підготовка педагога як професійний і соціальний ресурс” діяла у межах двох українсько-італійських угод:  

  • щодо співробітництва Університету Парми (Італія) та проєкту OVERWORLD, за яким проходить обмін студентами і викладачами ЖДУ та Університету Парми;
  • щодо співробітництва між Житомирським державним університетом імені Івана Франка (м. Житомир, Україна) та громадською організацією “ІСКОС” Емілія Романья Онлус (м. Болонья, Італія).

Торік у межах співпраці було організовано школу “Долаючи бар’єри: практичні аспекти організації інклюзивного простору педагогами закладів дошкільної та початкової освіти” для 180 учасників.  

Нагадаємо, що на Рівненщині відкрили 21 інклюзивно-ресурсний центр.