A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

У МАН презентували віртуальний STEM-центр, який навчить учнів експериментувати

Опубліковано 12 червня 2017 року о 17:26

Мала академія наук з Інститутом обдарованої дитини НАПН України розказали, як по-новому можна викладати природничо-математичні науки. Так, в лабораторії «МАНЛаб» відбулась презентація науково-методичного віртуального STEM-центру.

Нова методика передбачає проведення учнями експериментів, результати яких знаходитимуться у відкритих базах даних. Наразі центр перебуває на дослідно-експериментальній стадії, яка триватиме п’ять років. Участь в цьому етапі беруть 15 навчальних закладів, з якими співпрацює МАН і які мають напрацювання у STEM-освіті.

«У кожної дитини настає період, коли у неї виникає запитання: «Чому, навіщо взагалі мені вчитися?» Хороший педагог відповість дитині і знову заохотить її, але STEM-освіта зробить так, щоб цього запитання навіть не виникало», – переконаний директор МАН України Оксен Лісовий.

Нова методика стимулюватиме учнів до креативності й бажання вивчати світ, заглиблюватись у звичні для людини явища з наукової точки зору, зрештою, спонукатиме до навчання загалом.

Водночас педагоги, які опікуються запровадженням STEM-освіти, зможуть спілкуватися в інтерактивному режимі та здійснювати науково-дослідну роботу з учнями.

За словами ініціатора проекту, завідувача відділу створення навчально-тематичних систем знань МАН Ігоря Чернецького, поки що центр доступний на внутрішньому сервері академії і наповнюється матеріалами, а до осені цього року вже відкриється для учасників експерименту, щоб вони могли завантажувати свої розробки. Протягом чотирьох років тестуватимуть ефективність проекту та залучатимуть нові навчальні заклади.

Довідково:

STEM-освіта – це об’єднання наук, спрямованих на розвиток нових технологій, інноваційне мислення і забезпечення добре підготовлених інженерних кадрів. Невід’ємною складовою організаційної роботи щодо ефективності впровадження напрямів такої освіти є створення всеукраїнської мережі STEM-центрів чи лабораторій. Ці освітні осередки створюються на базі вишів, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, наукових лабораторій, які мають відповідну матеріально-технічну базу, кваліфікованих фахівців, навчальні програми з природничо-математичних наук, технологій, програмування, робототехніки.