A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Лілія Гриневич: Ми повинні ширше використовувати теми, що дають можливість розвивати громадянські компетентності у школярів

Опубліковано 10 вересня 2016 року о 17:30

Обмін досвідом між вчителями про те, як можна розвивати ключові компетентності у дітей, у тому числі в рамках таких складних тем, як Голодомор – дуже важливий, адже вчителі повинні стати агентами змін в українській освіті.  Про це розказала Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич сьогодні, 10 вересня, у міжнародному конгрес-центрі «Український дім» в рамках Всеукраїнського методичного семінару для освітян «Нова українська школа: навчання/знання про Голодомор».

Вона зазначила, що такі теми, як Голодомор повинні наскрізно увійти у навчання українських школярів, для цього не потрібно створювати окремий предмет – потрібно інтегрувати ці теми для вивчення дітьми історії, української мови, читання тощо. 

"Тема Голодомору зараз у нас асоціюється з куском депресивної інформації, а насправді - це тема, яка будує, яка  розвиває те, що ми називаємо соціальні та громадянські компетентності, пошану до почуття гідності кожної  людини", - зазначила Лілія Гриневич.

 В рамках заходу вона представила освітянам концепцію Нової української школи та окремо наголосила на тому, що успішність реформи напряму залежить від її підтримки українським суспільством.

"Наша мета - зробити так, щоб Нова українська школа стала мрією не ста чи двохсот людей, а стала мрією українського суспільства. І тоді ця реформа буде реалізуватися навіть попри бажання різних урядів і парламентів", - підкреслила Міністр освіти і науки України.

Всеукраїнський методичний семінар для освітян «Нова українська школа: навчання/знання про Голодомор»  тривав 9 та 10 вересня. Останній день спеціально був присвячений обміну досвідом викладання у загальноосвітніх закладах історії Голодомору та інших геноцидів.

Наприкінці заходу Міністром освіти України Лілією Гриневич та представниками Науково-освітнього консорціуму вивчення Голодомору (HREC), Українського науково-дослідного та освітнього центру вивчення Голодомору (HREC in Ukraine) було підписано Меморандум про співпрацю.

 

 

Цей документ сприятиме  розвитку проекту Міжнародної методлабораторії для освітян «Verba Magistri», яка створює умови для вільного обміну думками вітчизняних та зарубіжних педагогічних працівників і академічних науковців, поглиблює суспільну єдність та діалог між різними регіонами України. 

 

 

Зокрема, вона сприяє розробці та впровадженню в життя інноваційних методик викладання історії Голодомору та інших геноцидів у навчальних закладах України і формуванню на цій основі ключових компетентностей нової української школи – соціальних і громадянських, загальнокультурної грамотності та підприємливості.