A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Google Apps for Education – інструмент неформальної освіти у післядипл??мній педагогічній освіті

Опубліковано 25 грудня 2015 року о 11:11

23-24 грудня 2015 року у місті Слов’янськ Донецької області за підтримки Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Освітньої спільноти Google (GEG) відбувся тренінг «Google Apps for Education в організації роботи інституту післядипломної педагогічної освіти» для викладачів та методистів Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Тренінг проводив завідувач сектору розвитку мислення, спілкування та співробітництва відділу неформальної та інформальної освіти для дорослих - Герман Артем.

Тренінг розпочався з розміщення на on-line дошці Padlet власних очікувань учасників. Для знайомства, інтеграції та співробітництва були задіяні інтерактивні вправи, групові форми роботи. Протягом двох днів працівники інституту працювали з сервісами Google Apps For Education (GAFE).

Педагоги розробляли плани впровадження сервісів GAFE у практичній діяльності працівників інституту. Опановування Google документів, презентацій, таблиць, форм та календаря дозволило ефективно спланувати як курси підвищення кваліфікації, так і міжатестаційні заходи (семінари, вебінари, тренінги) для педагогів.

 

 

За допомогою сервісу Google - карти розпочато створення мапи базових та експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів області. Було сплановано організацію взаємодії учасників творчих груп засобами сервісу Classroom (завдання, опитувальники, робота із зовнішніми джерелами).

У соціальній мережі Google + педагоги долучилися до GEG спільноти «Навчаємося з Google». Крім цього, було заплановано створення спільнот за освітніми галузями для вчителів області. Такі об’єднання освітян сприятимуть колективному вирішенню спільних проблем та ефективному спілкуванню. Учасники тренінгу не тільки були модераторами та взяли участь у відеозв’язку (сервіс Hangouts), але й стали авторами перших власних медійних контентів (сервіс YouTube).

Викладачі та методисти зазначили корисність, ефективність та легкість використання сервісів GAFE для себе, як освітніх менеджерів.

За інформацією Інституту модернізації змісту освіти