A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

У 2020 році Львівщина отримала понад 8,5 млн гривень субвенції на розвиток інфраструктури в профтехах

Опубліковано 25 лютого 2021 року о 17:37


Торік 6 закладів професійної освіти Львівської області отримали кошти на створення навчально-практичних центрів за 13 робітничими професіями. На їхнє облаштування з державного бюджету було спрямовано понад 8,5 млн гривень. Цього року регіон подав 9 заявок на створення таких центрів за рахунок субвенції в розмірі 13,7 млн гривень. Уже в березні МОН визначить заклади, які отримають фінансування на створення центрів.

Про це розповів заступник Міністра освіти і науки Ігор Гарбарук сьогодні, 25 лютого 2021 року, під час робочого візиту до Львівщини. Разом із представниками МОН заклади, де торік були створені навчально-практичні центри за кошти держбюджету, також відвідала голова підкомітету з питань професійно-технічної та фахової передвищої освіти Комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій Ольга Коваль.

«Зараз на Львівщині працює чи не найбільша мережа профосвіти у всій країні: 56 закладів. Тому логічно, що щороку ми отримуємо від них багато, порівняно з іншими регіонами, заявок на створення навчально-практичних центрів. Уряд заклав у бюджет 2021 року 150 млн гривень, і ми плануємо вже найближчим часом розподілити ці кошти між закладами, які ініціювали створення центру. До того ж, співфінансуюючи їх створення з місцевою владою, ми бачимо реальну мотивацію областей розвивати робітничі професії та профосвіту», – пояснив Ігор Гарбарук.

У 2020 році у Львівській області було створено навчально-практичні центри за такими професіями:

  1. «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Електрогазозварник» на базі Вищого професійного училища № 19 м. Дрогобича;
  2. «Кухар», «Кондитер», «Офіціант» на базі Вищого професійного училища № 34 м. Стрий;
  3. «Електрозварник ручного зварювання», «Електрогазозварник» на базі Червоноградського професійного гірничо-будівельного ліцею;
  4. «Кухар», «Кондитер», «Офіціант» на базі Львівського професійного коледжу готельно-туристичного та ресторанного сервісу;
  5. «Кравець», «Закрійник» на базі Львівського вищого професійного училища технологій та сервісу;
  6. «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування» на базі Міжрегіонального вищого професійного училища автомобільного транспорту та будівництва.

«Цього тижня Комітет разом з групою стейкхолдерів почали роботу над законопроєктом “Про професійну освіту”, який має закріпити на законодавчому рівні всі зміни, закладені реформою професійної освіти. Нині ми хочемо оцінити спроможність закладів, дізнатися від управлінців про реальні проблеми та виклики, з якими вони стикаються в щоденній роботі. Адже в підсумку хочемо надати їм робочі механізми, які полегшать роботу, а не зроблять її більш бюрократичною і недосконалою», – зазначила Ольга Коваль.

Робочий візит представників МОН та Комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій триватиме впродовж двох днів. Уже завтра вони продовжать огляд новостворених центрів та проведуть нараду з директорами місцевих профтехів. Їм презентують стратегічне бачення розвитку системи професійної освіти.

Нагадаємо, в МОН презентували результати та подальший план впровадження цифрових технологій у профосвіту.