Реформа Нової української школи – це одна з ключових реформ Міністерства, яка реалізується також завдяки всебічній підтримці міжнародних партнерів. На цьому наголосив т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет під час зустрічі з керівником програм співробітництва ЄС в Україні Стефаном Шльойнінгом (Представництво ЄС в Україні).
«У серпні оприлюднено результати першого етапу дослідження ефективності впровадження реформи Нової української школи в частині формування наскрізних умінь в учнів початкових класів та її сприйняття учасниками освітнього процесу. Дослідження показало, що у пілотних школах учні мають вищі показники за наскрізними уміннями порівняно з непілотними закладами, а реформу підтримують як батьки учнів, так і вчителі й керівники шкіл», – зазначив Сергій Шкарлет.
З результатами дослідження можна ознайомитися на сайті МОН.
Також т.в.о. Міністра повідомив, що здійснюється підготовка до запуску Нової української школи у базовій школі в 2022 році.
Серед основних завдань в цьому аспекті він зазначив:
«Хочу висловити вдячність Представництву Європейського Союзу в Україні за багаторічну співпрацю, значний обсяг допомоги, яку ЄС продовжує надавати Україні протягом останніх років для підтримки процесу реформ у нашій державі, зокрема і у сферах освіти і науки. ЄС є найбільшим партнером МОН. Завдяки сприянню європейської сторони ми змогли реалізувати і наразі продовжуємо здійснювати низку проєктів, які сприяють масштабній реформі освіти і науки», – підкреслив т.в.о. Міністра освіти і науки.
Окрім того, сторони обговорили питання реформування системи професійно-технічної та вищої освіти України у співпраці з ЄС та іншими програмами і проєктами допомоги країн-членів ЄС з метою отримання ефективності та досягнення очікуваних результатів.
Нагадаємо, розроблятиметься новий проєкт співпраці з Європейським інвестиційним банком щодо запровадження змішаної освіти.