A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Сучасний вчитель має розвиватись протягом життя, а влада - створити для цього умови, - заступник Міністра Павло Хобзей на конференції в МДПУ

Опубліковано 15 червня 2018 року о 12:15

Сучасний педагог має постійно працювати над удосконаленням професійних навичок, бути допитливим та небайдужим до змін. Очевидно, що теперішнє покоління дітей житиме вже в іншому світі, і цей процес - невідворотній. Зі свого боку ми маємо забезпечити вчителів необхідними інструментами та знаннями. Про це зазначив заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей під час науково-практичної конференції, яка триватиме 14-16 червня 2018 року, на базі Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького.

Учасниками конференції стали понад 250 освітян та управлінців. Серед них - викладачі вишів, аспіранти та докторанти, студенти, вчителі шкіл, представники органів управлінь освіти тощо. Разом з науковцями вони обговорили принципи особистісного та професійного розвитку вчителя, використання у цьому процесі ІТ-технологій, компетентнісний підхід у навчанні, а також впровадження інклюзивної освіти.

“Іще один виклик, який ставить перед вчителем Нова українська школа (НУШ), є педагогіка партнерства. Вона передбачає співпрацю вчителя, учня та батьків. Тож дуже важливо, щоб цей процес проходив злагоджено, з довірою та повагою до інших”, - зазначив Павло Хобзей.

В межах конференції у виші презентували науково-експериментальний майданчик “Методична майстерня педагога Нової української школи”. У ньому вчителі-практики зможуть проходити навчальні тренінги, семінари та вебінари. Також там надаватимуть методичну та практичну допомогу у реалізації концепції НУШ.

Для учасників конференції організовані виставки, майстер-класи та дослідницькі практикуми. А під час секційних засідань вони зможуть поділитися досвідом впровадження концепції НУШ у пілотних школах та отримати поради для подальшої роботи.

Нагадаємо, що МОН підготувало нову модель оцінювання для перших класів