A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Сергій Шкарлет розповів про опитування учасників освітнього процесу щодо організації дистанційної форми навчання

Опубліковано 19 лютого 2021 року о 15:10


МОН постійно моніторить якість освіти під час дистанційного навчання. Це дає можливість розуміти переваги і недоліки такої форми навчання, оперативно реагувати на виклики. На цьому наголосив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

«У лютому Держслужба якості освіти провела чергове анонімне онлайн-опитування серед учасників освітнього процесу. В ньому взяли участь понад 273 тисячі освітян, учнів 9-11 класів та батьків. Респонденти вказують, що цього навчального року відбулися значні зміни щодо підвищення якості змішаної та дистанційної форм навчання. І учні, і батьки, і педагоги відзначили позитивні тенденції в організації такого навчання», – зазначив Сергій Шкарлет.

Міністр розповів, що учасники освітнього процесу повідомили наступне.

  1. Розклад навчальних занять в основному був більш чітким і зрозумілим (86% учнів зазначили це у своїх відповідях). Переважна більшість керівників шкіл (68%) вказали, що організація дистанційного навчання не потребувала внесення значних змін до розкладу навчальних занять, а 92% батьків зауважили, що систематично отримували інформацію про можливі зміни в розкладі уроків.
  2. 80% педагогів, 58,4% керівників шкіл та 51% учнів зазначили, що їхні заклади освіти використовували одну електронну платформу під час дистанційного навчання. Крім того, керівники шкіл вказали, що організовують єдиний інформаційний простір переважно на безкоштовних платформах: G Suite for Education, Google Classroom, Microsoft Teams, Human, Moodle тощо.
  3. Результати опитування керівників ЗЗСО дають підстави стверджувати, що більше половини закладів освіти (54,3%) систематично використовують матеріали, розміщені на платформі для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів та методичної підтримки вчителів «Всеукраїнська школа онлайн». 31% опитаних вчителів систематично використовували матеріали, розміщені на платформі, а 47,3% педагогів – періодично.

«Вкотре хочу подякувати освітянам за те, що докладають максимум зусиль для належного навчання наших дітей. Також вдячний батькам наших школярів за співпрацю та всебічну підтримку освітнього процесу в умовах карантинних обмежень», – наголосив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

Нагадаємо, МОН активно долучається до проєктів цифрової трансформації у ключових сферах. Система управління проєктами від Мінцифри налічує вже 94 проєкти цифровізації в Україні за різними напрямами.