A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Розпочато основний етап дослідження щодо оцінювання якості освітнього процесу за методикою ECERS-3

Опубліковано 03 листопада 2021 року о 20:36


Вперше в Україні відбувається основний етап дослідження щодо оцінювання якості освітнього процесу за методикою ECERS-3. Дослідження проводять 8 провідних і 50 регіональних експертів у 200 закладах дошкільної освіти України з 1 листопада до 15 грудня 2021 року.

Основною метою дослідження є оцінка якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3. Експерти пройшли відповідне навчання та отримали сертифікат державної установи «Український інститут розвитку освіти».

Ініціатором дослідження є МОН, основним виконавцем – ДУ «Український інститут розвитку освіти» в партнерстві з Командою підтримки реформ МОН і Всеукраїнським фондом «Крок за кроком». Дослідження підтримується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Детальна інформація щодо провідних і регіональних експертів від організаторів.

Довідково

ECERS – міжнародна методика з оцінювання дошкільного освітнього середовища, описана у форматі шкали, яка зосереджена на умовах для розвитку дитини, навколо інтересів якої побудоване оцінювання. Оцінювання не впливає на освітнє середовище, але шкала може бути орієнтиром для забезпечення якісного дошкілля. Орієнтуючись на представлені індикатори якісного дошкільного освітнього середовища, педагогічні працівники та директори закладів дошкільної освіти можуть підвищити якість освітнього процесу.