A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Проміжні результати промокампанії робітничих професій «Все працює завдяки нам»

Опубліковано 12 січня 2023 року о 19:00


Майже один млн переглядів головного проморолика на ютуб та близько 50 тис. переглядів постів в інстаграмі та фейсбуці – і це лише частина проміжних результатів промокампанії робітничих професій «Все працює завдяки нам». Кампанія розпочалась у серпні 2022 року та спрямована змінити сприйняття професійної освіти молоддю та батьками.

За 5 місяців кампанії вдалося розповісти 8 історій представників робітничих професій: кравця, столяра, зварювальника, слюсаря, токаря, автомеханіка, пекаря та системного адміністратора. Найбільше охоплення на ютубі отримало відео про зварювальницю Катю – воно набрало 887 тис. переглядів. В інстаграмі молодь «завподобала» слюсаря Вітю та системну адміністраторку Юлю (55 тис. та 48 тис. відповідно).

До того ж головний проморолик транслювали впродовж місяця у межах телемарафону «Єдині новини» на 27 телеканалах України.

Кампанія також передбачала розміщення зовнішньої реклами – бордів, сітілайтів, постерів з зображенням героїв. У підсумку сумарне охоплення становить майже 2,5 млн користувачів.

Кожен ролик мотивує користувача дізнатись більше про професійну освіту та робітничі професії і перейти на лендинг промокампанії. Там можна дізнатись не тільки про нюанси конкретних професій, але й прочитати профорієнтаційні поради або зрозуміти реальний попит у бізнесі на такі професії. Нині лендингом скористалися понад 18 тис. осіб, з них 211 створили персоналізований стікер.

Організатори також запустили ще один промоінструмент – роботу з інфлюенсерами. Співпраця охопила два типи блогерів: тих, які мають робітничу професію та ведуть власний блог, та інфлюенсерів, які мають тисячі-мільйони підписників серед молоді.

Комунікаційна кампанія створена МОН спільно з Програмою ЄС «EU4Skills: найкращі навички для сучасної України» та рекламною агенцією «PlusOne».