A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Полтавська політехніка стала партнером проєкту з цифровізації освітніх програм

Опубліковано 22 лютого 2024 року о 11:00


Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» став одним із партнерів проєкту «Україна цифрова: забезпечення академічної успішності в часи кризи», який реалізується за підтримки Німецької служби академічних обмінів DААD.

У межах проєкту науковці розроблять спільні програми навчальних дисциплін за вимогами провідних європейських університетів. Ця програма активно впроваджуватиметься для створення та використання віртуальних курсів для студентів провідних українських  університетів-партнерів: Національного транспортного університету,  Національного лісотехнічного університету України, Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», Державного університету «Житомирська політехніка», Одеського державного екологічного університету, Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського, Національного університету водного господарства та природокористування.

Полтавська політехніка бере участь в проєкті «Українсько-німецька навчальна мережа для цифрової трансформації. Екологічна освіта» (Етап консолідації та розширення 2024) під керівництвом координаторів: професора, доктора Яна-Петера Мунда, доктора Евелін Валлор, доктора Юлії Нікітченко.

8 лютого 2024 року відбулася перша онлайн-зустріч робочої групи третього етапу проєкту «Українсько-німецька мережа викладачів для цифрової трансформації екологічної освіти (фаза консолідації та розширення до 2024 року)». На зустрічі обговорили основні сім заходів проєкту:

  1. координація проєкту та комунікація;
  2. дослідження динаміки цифрової дидактики та дистанційного навчання;
  3. удосконалення та адаптація наявних е-курсів (підготовчий етап);
  4. проєктування та розроблення нових е-курсів (підготовчий етап);
  5. пілотування та тестування е-курсів (фаза впровадження);
  6. семінари та воркшопи;
  7. трансфер та поширення знань.

Структура реалізації проєкту охоплює основні кроки та процеси:

  • планування проєктної комунікації та заходів із залученням та розподілом відповідальності всіх ЗВО-партнерів;
  • проведення опитування щодо цифрової дидактики та динаміки навчання серед освітян із партнерських закладів вищої освіти;
  • результати цього опитування стануть основою для вдосконалення та розвитку курсів, планування тренінгів і підвищення цифрових компетенцій;
  • удосконалення наявних онлайн-курсів і розроблення нових, що  передбачає оцінювання академічних потреб, виявлення прогалин у знаннях і вміннях студентів, структурування курсів контенту та створення навчальних матеріалів з акцентом на актуальні та доступні електронні інструменти, проєктування комплексних  програм курсу та цифрових навчальних матеріалів.

Пілотування та тестування розроблених електронних курсів відбудеться за допомогою двох підходів: 

  1. усі електронні курси викладаються студентам у ЗВО-партнерах за визначеним переліком курсів, призначені викладачі відповідають за розроблення, пілотування та надання цих електронних курсів;  
  2. одночасно електронні курси доступні для студентів усіх  університетів як курси за вибором, які заохочують розширення академічних і професійних компетенцій поза спеціальними програмами навчання.