A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Підписано меморандум про продовження підготовки фахівців за дуальною формою навчання

Опубліковано 05 жовтня 2020 року о 10:27


Підписано меморандум про співпрацю між Міністерством освіти і науки України, Фондом ім. Фрідріха Еберта та Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти.                                          

У підписанні документа взяли участь т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет,  директор представництва фонду  ім. Фрідріха Еберта в Україні Марсель Рьотіг та директор ДУ «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» Тетяна Іщенко.

Відповідно до меморандуму сторони зобов’язуються шляхом об’єднання зусиль спільно та узгоджено діяти в рамках реалізації запровадження пілотного проєкту в закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти.

Основна мета заходів – забезпечити максимальну ефективність підготовки фахівців освітньої галузі відповідно до реальних вимог ринку праці та потреб національної економіки.

Зокрема, меморандум передбачає координацію діяльності сторін та акумулювання ними ресурсів для досягнення таких цілей:

  • спільне впровадження проєкту;
  • створення умов для реалізації законів України «Про освіту», «Про вищу освіту». «Про фахову передвищу освіту» та  Концепції  підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти, затвердженою Розпорядженням Кабінету Міністрів України;
  • посилення  ролі роботодавців та громадських об’єднань у системі підготовки кваліфікованих фахівців від формування змісту освітніх програм до оцінювання результатів навчання;
  • сприяння модернізації змісту освіти з метою відповідності до сучасного рівня професійної діяльності;
  • підвищення рівня конкурентоспроможності випускників закладів освіти в умовах глобалізації та сприяння підвищенню рівня зайнятості молоді;
  • скорочення періоду адаптації випускників закладів освіти до професійної діяльності;
  • проведення дослідження і використання  його результатів у розширенні державно-приватного та соціального партнерства між закладами освіти та роботодавцями;
  • розширення довготривалих зв’язків з метою більш ефективного зростання спільних можливостей для організації освітнього, навчально-виробничого  та виробничого процесів, педагогічного та науково-педагогічного потенціалу.

«Взаємна співпраця сприятиме загальному підвищенню рівня обізнаності у сфері підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти, ролі та участі роботодавців у цьому процесі», – підкреслив т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет.