A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Освітній стандарт профосвіти має бути менш зарегульованим, але визначати обов'язкові компетентності випускників

Опубліковано 16 лютого 2021 року о 19:12


Під час розробки освітнього стандарту професійної освіти потрібно враховувати два принципи — базування на професійному стандарті та компетентнісний підхід. Саме це потрібно закласти в рекомендації, за якими розробляються освітні стандарти профосвіти. Про це йшлося під час робочого семінару між представниками МОН та фінськими експертами програми EU4Skills сьогодні, 16 лютого 2021 року.

Семінар складався з двох основних дискусій: щодо переходу від професійних стандартів до освітніх та про формування критеріїв оцінювання професійних кваліфікацій.

Учасники обговорили вимоги до розроблення освітніх стандартів професійно-технічної освіти, а також необхідність використання компетентнісного підходу. Вони ознайомились із прикладами оцінювання у фінських кваліфікаціях професійної освіти та проаналізували, якими мають бути критерії оцінювання кваліфікацій в професійній освіті України. Учасники зазначили, що без розробки конкретних методів неможливо створити якісні критерії оцінювання.

Нагадаємо, що 25 регіонів оприлюднили графіки днів відкритих дверей у закладах професійної освіти.