Про якісне і доступне дошкілля, впровадження Базового компонента дошкільної освіти, дослідження за методикою ECERS-3 та багато іншого йшлося під час Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Освітній процес у закладах дошкільної освіти: сутність та інноваційний потенціал», яка відбулася 9 червня 2021 року.
Більш ніж 4 тисячі педагогів долучились до перегляду онлайн-конференції, на якій дізналися про реалізовані кроки для створення системи якісної та доступної дошкільної освіти в Україні та про плани до кінця 2021 року.
Окрему увагу було приділено впровадженню оновленого Базового компонента дошкільної освіти. Зокрема, йшлося про мистецьку діяльність в освітньому процесі закладу дошкільної освіти та потенціал ігротехнологій у формуванні логіко-математичної компетентності дошкільнят.
З-поміж інших тем онлайн-конференції:
Учасники мали змогу дізнатись і про оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за міжнародною методикою ECERS-3. Пілотне дослідження заплановано вже наприкінці 2021 року, а його результати стануть підставою для формування освітньої політики, спрямованої на підвищення якості дошкільної освіти.
Також учасники конференції взяли участь у практичних майстер-класах з таких тем:
На завершення під час «відкритого мікрофону» спікери відповідали на запитання учасників конференції.
Переглянути запис Всеукраїнської науково-практичної конференції можна на Facebook-сторінці МОН за посиланням.
Організували онлайн-конференцію Міністерство освіти і науки України, Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, ДУ «Український інститут розвитку освіти» за підтримки підкомітету з питань раннього розвитку та дошкільної освіти Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій.
Нагадаємо, що про особливості реформування дошкільної освіти Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет розповів під час другого дня Всеукраїнського форуму «Україна 30. Освіта і наука».