A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Оргкомітет конкурсу “Учитель року - 2019” обговорив результати фіналу та склав рекомендації для ІППО

Опубліковано 10 червня 2019 року о 15:45

Голови журі заключного туру конкурсу “Учитель року - 2019” презентували рекомендації щодо організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Базою для підготовки рекомендацій стали звіти журі за кожною із 5 номінацій - “Вчитель інклюзивного класу”, “Основи здоров’я”, “Захист Вітчизни”, “Французька мова” та “Географія”.

Наприклад, усі випробування в номінації “Вчитель інклюзивного класу” були спрямовані не лише на презентацію вчителем методик роботи у початкових класах. Учасники також демонстрували вміння залучати до освітньої діяльності дітей з особливими освітніми потребами. Фіналісти номінації показали високу майстерність у створенні інклюзивного освітнього середовища, співпраці вчителя з його асистентом, використання новітніх технологій для навчання.

Окрему увагу центральний оргкомітет приділив учителям іноземної мови, які змагалися у номінації “Французька мова”.

“Усі лідери змагань відійшли від традиційної форми навчання іноземних мов. До речі, перегляд відео конкурсних випробувань допоможе українським учителям та студентам-педагогам зрозуміти різницю між традиційною методикою навчання іноземним мовам і комунікативно-діяльнісним підходом, який навчає справжнього спілкування й розуміння інших цінностей, цивілізацій, культур”, – підкреслив голова журі у номінації “Французька мова” Георгій Крючков.

Особливістю номінації “Географія” стало випробування “Дослідження”. Так, конкурсанти продемонстрували різні форми проведення дослідів: міні-проєкти, презентації, есе, усні повідомлення, схеми-маршрути, карти, реферати тощо. Вони також змогли реалізувати ідею випробування - наближення шкільної освіти з реальним життям, що допоможе учням застосовувати набуті знання у повсякденних справах.

Центральний оргкомітет конкурсу розглянув і пропозиції про присвоєння переможцям конкурсу почесного звання “Заслужений вчитель України” і нагородження лауреатів, які посіли другі та треті місця, Почесними грамотами Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України.