МОН спільно з ЮНІСЕФ, Українським інститутом розвитку освіти та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» підготували серією брошур, що розкривають ключові підходи до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти на основі міжнародної методики оцінювання ECERS-3.
Шкала Early Childhood Environment Rating Scale – інструмент оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО, у структурі якого є шість підшкал:
Кожна підшкала має параметри та індикатори, методика налічує 35 параметрів і 468 індикаторів.
Зміст брошур органічно поєднує вимоги до облаштування освітнього простору, а також практичні поради для активного та безпечного розвитку дитини у трьох вимірах:
Методика передбачає комплексний підхід до розуміння раннього розвитку дитини та надає простір для ідей щодо оформлення освітнього середовища, організації ігор, налагодження взаємодії та мотивування дітей.
Брошури знаходяться у відкритому доступі за посиланням.
Довідково
ECERS-3 – методика, яка застосовується в усьому світі та передбачає комплексний підхід до розуміння раннього розвитку дитини. Оцінювання не впливає на якість освітнього процесу, проте передбачає надання рекомендацій. Керуючись рекомендаціями, вихователі та керівники садочків зможуть підвищити якість дошкільної освіти.