A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Оголошено результати конкурсу медіатворчості для шкільних колективів «Моя школа – медіаграмотна»

Опубліковано 03 листопада 2021 року о 18:50


Міністерство освіти і науки в партнерстві з Академією української преси за підтримки Медійної програми в Україні оголосили результати конкурсу медіатворчості для шкільних колективів «Моя школа – медіаграмотна». Конкурс відбувся у межах реалізації проєкту «Абетка вакцинації чи освітнє щеплення від дезінформації від А до Я: методичний комплекс».

Учасниками конкурсу стали медіатворчі проєкти вчителів та учнів з фокусом на стійкість до дезінформації в умовах пандемії, поширення їхнього досвіду щодо впровадження в освітній процес закладу освіти елементів медіаграмотності, використання розробок проєкту в освітній діяльності. Це були стінгазети, постери, малюнки, фото, відео, презентації, заняття для батьків, які використовували різні мови комунікації для поширення власних ідей і об’єднали учнівство та вчительство.

З 62 заявок, які були надіслані на конкурс «Моя школа – медіаграмотна», обрано переможцями 14 робіт, а саме:

  • пізнавально-розважальний тренінг для учнів 5-6 класів «У медіалабіринтах» учительки російської мови та зарубіжної літератури Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 Костирко Ольги Володимирівни;
  • проєкт «Медіа-13» Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13 Селидівської міської ради Донецької області Подлєсної Оксани Петрівни і Сухорукової Юлії Юріївни;
  • сторінка в Instagram «VarTa ТБ» і перша серія IGTV-серіалу «Дезинфікуй інфу» молодіжної медіагрупи VarTa Варварівського ліцею Рубіжанської міської ради Луганської області під кураторством Мерещякової Дар’ї Ігорівни;
  • тематичний день здоров’я «Приймаючи рішення – думай!» учительки початкових класів Комунального закладу «Харківська санаторна школа №13» Харківської обласної ради Голощапової Валерії Василівни;
  • освітня гра «Медіаходилки» вчительки індивідуального навчання Монастирецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Горінчівської сільської ради Білинець Діани Михайлівни;
  • лепбук «Ми – медіаграмотні» Білозірської гімназії – філії Білозірського ліцею – опорного закладу загальної середньої освіти Стрижак Віталіни Миколаївни; 
  • комікс «Ми медіаграмотні» учительки інформатики Миколаївської гімназії №41 Миколаївської міської ради Миколаївської області Ришкової Світлани Сергіївни, учениці 10-А класу Миколаївської гімназії №41 Миколаївської міської ради Миколаївської області Кузьменко Юлії;
  • презентація «ФАКТ чи ФЕЙК про COVID-19» вчительки української мови та літератури Ямненської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені І. О. Мусієнка Великописарівської селищної ради Сумської області Вяліної Тетяна Вікторівни;
  • тренінгові заняття з ключових питань шкільної та сімейної медіаосвіти для батьків «Медіаосвіта – актуальний компонент Нової української школи» заступника директора з навчально-виховної роботи Красноградського ліцею №1 ім. О. І. Копиленка Красноградської міської ради Харківської області Ушинкіної Світлани Володимирівни та вчительки початкових класів Славчевої Оксани Сергіївни;
  • стаття «КовІд усім набрид» учениці 9-А класу Пасішніченко Діани Сергіївна Комунального закладу Сумської обласної ради «Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчообдарованих дітей»; 
  • журнал з теми «Міфи про COVID-19 та їх викриття» учня 10 класу Миколаївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області Жаркова Олександра Артемовича; 
  • інформаційно-практичний плакат «Моя школа – медіаграмотна» вчительки Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №25 Тополюк Тетяни Олегівни; 
  • анімація з теми «Реклама як метод маніпулювання» учня 11 класу Миколаївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області Корбута Кирила Андрійовича;
  • стінгазета «Вакцинація від COVID-19» вчительки основ здоров’я ліцею № 23 ім. Романа Гурика Івано-Франківської міської ради Коваль Оксани Миронівни та учениці 9-В класу ліцею Мізунської Анни.

14 переможців отримають авторський гонорар за розробку та поширення матеріалів за темою проєкту. Також командам-переможницям буде надіслано пакети друкованої продукції (постери, комікси з елементами медіаграмотності), які створено в межах проєкту. Це комікс «Щепле-що? Чомучки в пошуках відповідей про щеплення» та графічний роман «Як імунні клітини вірус долали».  

Докладніше про підсумки конкурсу можна дізнатись за посиланням.