Сьогодні, 9 травня, відбулося друге надзвичайне засідання Секторальної робочої групи «Освіта і наука», яка об’єднує ключових міжнародних партнерів.
Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет разом із командою МОН, щоб залучити усі можливі ресурси, презентував проєктні пропозиції для вирішення нагальних проблем української освіти у воєнний та післявоєнний періоди.
Незмінними пріоритетами залишаються:
«Ми розробили 6 проєктів із високим пріоритетом і горизонтом імплементації до початку нового навчального року або навіть швидше. До них належать цифрові девайси для освіти, вступна кампанія 2022, видання підручників і посібників для Нової української школи, відкриття освітніх хабів за кордоном, розширення парку шкільних автобусів для закладів загальної середньої освіти, розвиток STEM-освіти у Новій українській школі», – розповів Сергій Шкарлет.
Міністр повідомив, що також розроблено ще 5 важливих проєктів, які можуть бути імплементовані впродовж 1-2 років:
Реалізація цих проєктів допоможе уникнути освітніх втрат та забезпечить стійкість української освіти у нелегкий для країни час.
Нагадаємо, майже 1 тис. 300 підручників і посібників електронної шкільної бібліотеки можна завантажити в один дотик.