A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

МОН і Мінсоцполітики продовжили терміни апробації проєкту Державного стандарту супроводу під час інклюзивного навчання

Опубліковано 29 вересня 2020 року о 14:00


Продовжено терміни підготовки асистента дитини з особливими освітніми потребами під час інклюзивного навчання. Про це йдеться в змінах до спільного наказу МОН та Мінсоцполітики.

Апробація проєкту розпочалась 17 лютого 2020 року у Вінницькій, Дніпропетровській, Харківській областях. Проте через введення карантинних обмежень реалізовувалася лише у теоретичній складовій.

Визначені заклади, установи і організації будуть проводити практичну підготовку асистента дитини до 30 листопада 2020 року з дотриманням протиепідемічних заходів на період дії карантину.

Довідково

Державний стандарт супроводу під час інклюзивного навчання визначає зміст, обсяг, умови та порядок надання соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання, показники її якості для суб’єктів, які надають цю послугу.

Застосовується для: 

  • організації надання соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання дітям, які відповідно до висновку ІРЦ потребують супроводу під час перебування в закладах освіти (крім позашкільних) та яких зараховано до відповідного закладу;
  • здійснення моніторингу й контролю за якістю надання соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання.

Асистент дитини соціальний робітник, один із батьків отримувача соціальної послуги або законний представник, які безпосередньо виконують заходи, що складають зміст соціальної послуги, та пройшли відповідну підготовку за програмою, затвердженою Мінсоцполітики.

Нагадуємо, МОН оприлюднило методичні рекомендації щодо функцій та обов'язків асистента вчителя та асистента учня (дитини), які виконують різні функції та мають різні обов’язки.