A-
A+
Пошук
Пошук офіційних документів
Шукайте накази Міністерства та інші законодавчі акти в галузі освіти та науки

Майже 120 тис електронних кабінетів та понад 11 тис звернень – підсумки першого тижня вступної кампанії

Опубліковано 08 липня 2019 року о 10:48

За перший тиждень вступної кампанії 2019 створено понад 70% очікуваної кількості електронних кабінетів: на ранок 8 липня їх зареєстровано 119 тис 155, з яких активовано 118 тис 816. Загалом же цього року очікується близько 160 тис електронних кабінетів.

Уже з 10 липня через кабінети вступники зможуть подавати електронні заяви до вишів.

«Я хочу підкреслити: 10 липня почнеться прийом заяв, однак можливість створення електронних кабінетів буде відкрита й надалі, вона нікуди не зникне. Цього року створювати електронні кабінети можна буде аж до 30 серпня. Але зверніть увагу: прийом заяв на бакалавра та наскрізного магістра триватиме до 22 липня для тих, хто вступає лише за сертифікатами ЗНО чи творчими конкурсами, складеними з 1 до 10 липня. До 16 липня – для тих, хто вступає на основі співбесіди, вступних іспитів чи творчих конкурсів», – зазначив гендиректор директорату вищої освіти та освіти дорослих МОН Олег Шаров.

На гарячі лінії МОН та Інфоресурсу (технічний адміністратор ЄДЕБО, де вступники реєструють кабінети) за перший тиждень надійшло майже 7,5 тис дзвінків від вступників та їхніх батьків. Також отримано більш як 3,5 тис електронних звернень. Усі вони оперативно опрацьовуються фахівцями МОН та Інфоресурсу.

Профільна група в Фейсбуці «Вступ 2019», куди також можна писати свої запитання, зараз налічує майже 6,3 тис учасників.

Найчастіше питання вступників стосуються реєстрації електронних кабінетів, термінів вступної кампанії, роз’яснення щодо пільг, видачі документів про освіту.

Зокрема, під час створення кабінетів повторюються такі проблеми:

  • неправильно вказані адреса електронної пошти (доцільніше її скопіювати, а не вписувати власноруч) та/або пароль (якщо вступник забув пароль, то він може скористатися функцією його зміни);
  • неправильно вказані дані документа про повну загальну середню освіту (ПЗСО) та/або сертифіката ЗНО (наприклад, серію документа необхідно вносити в англійській розкладці);
  • помилка П.3.3 – є розбіжності між даними, вказаними у документі про ПЗСО та сертифікаті ЗНО, а також можливі розбіжності з даними вступника, що вже внесені до ЄДЕБО під час попередніх вступних кампаній (порядок дій вказаний у пункті V «Помилки при реєстрації електронного кабінету: порядок дій вступника» Інструкції щодо роботи з електронним кабінетом);
  • помилка під час активації електронного кабінету з мобільного пристрою (рекомендуємо користуватись ноутбуком або стаціонарним ПК, наприклад, у консультаційному центрі закладу освіти);
  • в електронному кабінеті з’являється повідомлення, що вступника не ідентифіковано як громадянина України через помилку в типі паспортного документа, вказаного під час реєстрації на ЗНО або під час замовлення документа про ПЗСО (для виправлення помилки необхідно надіслати в сервіс підтримки електронних кабінетів [email protected] сканкопії документа, що посвідчує громадянство України, та документа про ПЗСО).

Нагадуємо, що раніше МОН надало роз’яснення, що школа не зобов’язана ставити свою печатку на документі про освіту, свідоцтва та додатки без печатки є дійсними й приймаються для вступу.