Сторінка публікації у пошуковій системі Open Ukrainian Citation Index (OUCI) відтепер містить бейдж PlumX, що допоможе користувачам краще оцінювати впливовість конкретної наукової роботи, а також швидше знаходити важливі актуальні дослідження (наприклад, про коронавірус COVID-19).
«Сьогодні спілкування науковців все більше відбувається онлайн, наприклад, за допомогою соціальних мереж. Вчені, які працюють з результатами досліджень в інтернеті, залишають електронні «сліди». Компанія Plum Analytics збирає ці «сліди» і на основі зібраних даних, створює та класифікує альтернативні метрики для різних публікацій», пояснив керівник проєкту OUCI, заступник директора Державної науково-технічної бібліотеки Сергій Назаровець.
Класифікація відбувається за 5-ма категоріями:
- Usage – вказує на те, хто читає, або якимсь іншим чином використовує дослідження;
- Captures – вказує на те, що хтось з користувачів планує повернутися до даної публікації;
- Mentions – кількість згадок про дослідження у новинних публікаціях або в записах блоґів;
- Social Media – допомагає виміряти «балачки» та увагу в соціальних мережах;
- Citations – для збору традиційних цитувань і нових типів цитувань, що дозволяє краще оцінити впливовість публікації.
Користувач OUCI може переглянути додаткову статистику використання публікації серед інтернет-користувачів просто натиснувши на відповідний результат пошуку в системі (наприклад).
Нагадаємо, що нещодавно метадані Open Ukrainian Citation Index було інтегровано із вмістом відкритої бази даних Unpaywall, завдяки чому користувачі можуть швидко відшукати інформацію про понад 25,5 млн легальних безкоштовних наукових публікацій.